فیروزیان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان رضوی شد

«حسین فیروزیان»، با کسب اکثریت آرا به مدت 4 سال رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای شد.

ظهر دیروز مجمع انتخابی ریاست هیات پهلوانی و زورخانه ای خراسان رضوی با حضور 17 عضو مجمع انتخابی از جمله رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده ورزشکاران، مربیان، داوران، شهرستان‌ها، کارگران، آموزش و پرورش و دیگر اعضا در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

در این مجمع علی پرکار، عباس جلیلیان، مصطفی علیجانی، مهدی صاعدی، حسین فیروزیان و رضا مهدوی به عنوان کاندید حضور داشتند که پیش از اغاز رای گیری  پرکار، علیجانی، صاعدی و جلیلیان از حضور در این مجمع انصراف خود را اعلام کردند.

در پایان از مجموع 17 رای اخذ شده، حسین فیروزیان  با ۱۲ رای توانست ریاست هیات را بر عهده بگیرد و همچنین رضا مهدوی دیگر کاندیدای این مجمع توانست ۵ رای کسب کند.

رئیس جدید هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در این مجمع اظهار کرد: در دوره سرپرستی هیات همواره تلاش کردیم تا مسابقات و جشنواره‌ها در استان به صورت منظم برگزار شود و همچنین برنامه ویژه داشتیم تا در اعزام و مسابقات کشوری عقب نمانیم.

«حسین فیروزیان» افزود: یکی از آرزوهای من تاسیس مدرسه باستانی در شهرستان‌های استان است و امیدوارم در دوره ریاستم بتوانم این موضوع را به بهترین شکل پیگیری کنم.

رئیس جدید هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای تصریح کرد: با ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی که در خراسان رضوی داریم و باید برای گسترش این رشته در جامعه تلاش کنیم به خصوص باید توجه ویژه‌ای به جوانان و نوجوانان صورت گیرد.

فیروزیان خاطرنشان کرد: در گذشته این رشته حضور موثرتری در جامعه داشت اما امروز کمی کمرنگ شده و با توجه به ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی که این رشته دارد باید با تمامی توان و همکاری با سایر ارگان‌ها برای حفظ آن تلاش کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *