صبوریان: آینده ورزش خراسان را روشن می‌بینم

ورزش خراسان همواره دارای فراز و فرودهایی بوده است و از زمان روی کار آمدن «کوروش صبوریان» به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان شیرینی‌ها و تلخی‌های زیادی را به خود دیده است. در خصوص وضعیت فعلی ورزش استان بارها صحبت‌های زیادی مطرح شده است اما در این گفتگوی اختصاصی حرف‌های شنیدنی صبوریان پس از 40 ماه فعالیت در راس مدیریت ورزش خراسان رضوی را می‌خوانید:

 

  • آقای صبوریان، سخت‌ترین تصمیمی که طی این مدت گرفتید چه بود؟

معمولا تمامی تصمیماتی که در ورزش خراسان اتخاذ کردیم سخت بوده است اما همیشه بر اجرای قوانین و مقررات تاکید داشتیم و سعی کردیم طبق قانون رفتار کنیم.

 

  • شیرین‌ترین اتفاقی که در ورزش استان حال شما را خوب کرد؟

لحظه به لحظه در ورزش خراسان برایمان شیرین بوده است و البته می‌توان به افتخار آفرینی ورزشکارانی همچون تفتیان، محجوب، دانشور و نسیمی‌شاد اشاره کرد که در این خوشی‌ها سهم بسزایی داشتند.

 

  • و تلخ‌ترین اتفاق؟

ببیند در ورزش برخی اوقات بی مهری هایی می شود که خیلی تلخ است و واقعا به دل آدم می‌آیند.

 

  • به خودتان چه نمره‌ای می دهید؟

نمی‌توانم به خودم نمره ای بدهم، چراکه برداشت های متفاوتی می شود اما قطعا از عملکرد خودم راضی هستم و این عملکرد به موفقیت هیات های ورزشی گره خورده و در مجموع نمره خوبی می دهم.

 

  • انتقادهایی در طول دوران مدیریت تان به شما وارد شده، نظری ندارید؟

منتقد همیشه است و البته نقد باید منصفانه و عادلانه باشد. قطعا اگر نقد نباشد ورزش خراسان هم پیشرفت نمی کند.

 

  • توصیه‌ای به هیات های ورزشی و ورزشکاران استان دارید؟

ورزشکاران به مسائل مختلف و حواشی نپردازند و تمرکز خود را بر روی اصل ورزش بگذارند و به المپیکی شدن فکر کنند تا به موفقیت های بسیار زیادی دست یابند. هیات های ورزشی هم تمرکزشان را بر روی کمک به ورزشکاران خود بگذارند و نهایت تعامل را به کار گیرند.

 

  • از عملکرد کدام هیات های ورزشی بیشتر رضایت دارید؟

همه هیات های ورزشی کارایی خوبی داشتند و در این بین هیات هایی همچون ورزش های جانبازان معلولین، بازی های بومی محلی و اتومبیلرانی و موتور سواری و … عملکرد قابل قبولی داشتند و باید بگویم از نو کار هیات دوچرخه سواری خیلی راضی هستم.

 

  • اگر به کار خود در مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه دهید، بیشتر بر روی چه مسائلی تمرکز بیشتری می کنید؟

قرار نیست جایی بروم و در اداره کل هستم. قطعا سال 96 سال تکمیل پروژه های ورزشی است و باید آن ها را به اتمام برسانیم. تلاش می کنیم تا پروژه های خانه تکواندو، صخره نوردی، استخرهای نیمه تمام، سالن 6 هزار نفری مجموعه ثامن و خانه ووشو را به سرانجام خوبی برسانیم.

 

  • و صحبت پایانی‌تان؟

ورزش استان خراسان رضوی روی غلطک است و رو به رشد می باشد و خوشبختانه هیات ها در حال رسیدن به عناوین مختلف کشوری هستند و برخی هیات های ورزشی برترین های ایران شدند. ما هم امید داریم اعتبارات ورزشی در جهت پیشرفت هرچه بیشتر ورزشکارانمان افزایش یابد و در مجموع آینده روشنی برای ورزش خراسان می بینم.

 

 

گفتگویی از مصطفی فاطمیان

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *