حضور استاندار خراسان رضوی در مناطق سیل زده شهرستان های کلات و درگز

استاندار خراسان رضوی باحضور در شهرستان های کلات و درگز از مناطق سیل زده آنها بازدید کرد.
علی رضا رشیدیان در ساعات اولیه سیل شهرستان های کلات و درگز با حضور در این مناطق از روند امداد رسانی به مردم سیل زده بازدید و دستورات لازم را برای تسریع در خدمت رسانی صادر کرد.
بر اساس تصمیم استاندار خراسان رضوی شورای مدیریت بحران شهرستانها در حال آماده باش است. روند کار امداد و نجات و جستجو طی دیشب تاکنون بطور مستمر ادامه یافته و وقفه ای در این عملیات ایجاد نشده است.
بر این اساس تاکنون هیچیک از ساکنان بومی مناطق سیل زده مفقودی نشده اند اما در مورد گردشگران هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست. با این حال تاکنون خبری در زمینه اعلام مفقودی این افراد نداشته ایم اما هنوز نمی توان در این زمینه اظهارنظر قطعی کرد.
دیشب 450 نفر از گرفتاران در سیل اسکان یافتند. همه نیازهای مربوط به تغذیه و اقامت آنها درشهرستانهای کلات و درگز تامین و تعداد قابل توجهی از وسایل نقلیه گردشگران هم از میان گل و لای خارج شده است.
تعداد حدودی از خودروها در منطقه چهلمیر شهرستان درگز در میان گل و لای باقی مانده بود که امروز عملیات آزادسازی آنها انجام می شود.
ر جریان بارشهای رگباری عصر جمعه در شهرستانهای درگز، قوچان، نیشابور و کلات در شمال استان خراسان رضوی و جاری شدن سیل تاکنون هشت نفر جان باخته اند.

 

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *