روزمرگی بدترین آفت طلبگی است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: به عنوان طلبه در صف امام زمان (عج) باید بدانیم همواره در حال جنگ هستیم و متاسفانه آنچه که امروز ما را تهدید می کند «روزمرگی» است.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی صبح پنجشنبه در دیدار با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی شرق کشور در مشهد اظهار کرد:یکی از خصوصیات امام هشتم، در کنار همه ویژگی‌های ایشان ابزار تبلیغ و بیان این امام رئوف بوده است و بسیاری از بزرگان تبلیغ جایگاه خود را از عنایت امام هشتم به این مسئله دارند.

وی گفت:اینکه ما مدیر و یا یک مسئول هستیم و مانند دیگر مردم زندگی کنیم درست نیست و نمی شود مدیرکل گمرک را با مدیر کل تبلیغات اسلامی مقایسه کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اکثر شما عزیزان جوان هستید و طول عمر انقلاب به گونه ای شده که افراد ۴۰ ساله ما متولدین ایام انقلاب هستند و آنچه مهم است در عرصه طلبگی برای شما عزیزان، نباید طلبه بودن خود را فراموش کنیم در حالیکه ادعای سربازی امام زمان(عج) را داریم و ایشان در حال جنگ هستند و دچار روزمرگی شویم باید از فضای تبلیغی که امروز ایجاد شده نهایت استفاده را ببریم و با روحیه طلبگی به انجام وظایف خود بپردازیم.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: همه ما به عنوان طلبه در صف امام زمان (عج) باید بدانیم همواره در حال جنگ هستیم و متاسفانه آنچه که امروز ما را تهدید می کند دچار روزمرگی شدن است.

امام جمعه مشهد بیان کرد: در زمان قدیم حتی مراجع تقلید هم هیچ امکاناتی برای پیشبرد اهداف طلبگی و تبلیغ نداشتند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی امکانات بسیاری در سازمان تبلیغات فراهم شده که باید قدر این موقعیت را دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه امروز ما را دچار مشکل می کند همین روزمره شدن است، بخاطر این روزمرگی مورد بازخواست امام زمان(عج) قرار خواهیم گرفت.شما جوان هستید و  آنچه مهم است وجود نشاط در کارتان است چون کاری را که انجام میدهید قبل انجام عمل دل ، ایمان و عقیده و نشاط جوانی شما همراهتان است.باید طلبه های جوان قدر این فرصت را بدانند زیرا در دوران پیری دیگر نشاط وجود ندارد و فرصت ها به زودی می گذرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی  تاکید کرد: سعی کنید روزمره نباشید و هر روزتان با دیروز متفاوت باشد که اگر اینگونه نباشید بدهکار امام زمان(عج) هستید.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *