ایجاد ۳۳ پایگاه اورژانس هوایی در کشور

رییس اداره اورژانس هوایی سازمان اورژانس های کشور از راه اندازی ۳۳ پایگاه اورژانس هوایی در کشور در سال های اخیر خبر داد و گفت: ارتقاء کیفی و کمی خدمات به ویژه در مناطق سخت گذر و محروم از برنامه های مهم وزارت بهداشت است.

دکتر سروری در حاشیه کارگاه آموزشی دو روزه اورژانس هوایی در مشهد مقدس با بیان اینکه در این مدت تعداد پایگاه‌های هوایی از ۵ پایگاه به ۳۳ پایگاه افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر ایجاد فرایند مشترک در ارائه خدمات تخصصی از صحنه حادثه و در حین انتقال از طریق هوایی به مراکز درمانی از رویکردهای مهمی است که در این زمینه دنبال می شود.

وی تصریح کرد: به منظور ارتقاء کیفی خدمات دستورالعمل‌های دقیقی تدوین شده است و در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی، برنامه‌ها ارائه می‌شود تا به روشی واحد در ارائه خدمات تخصصی دست پیدا کنیم.

سروری با اشاره به برنامه‌ریزی برای نوسازی و استاندارد سازی ناوگان هوایی اورژانس ۱۱۵گفت: تا کنون چند فروند بالگرد پیشرفته اورژانس هوایی خریداری و در حال انتقال به کشور است و همچنین با شرکت‌های هوایی به منظور افزایش خرید بالگرد نیز جلساتی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: با خرید بالگردهای جدید که بر اساس فناوری های روز جهان ساخته شده اند شاهد تحولی عظیمی در اورژانس هوایی کشور هستیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *