دختر ۱۹ ساله و پنج مرد جوان در لانه باند حرفه ای سرقت

دختر جوان و دو مرد که از اعضای اصلی باند حرفه ای سرقت از منازل مسکونی در مشهد بودند دستگیر و جستجوهای پلیسی برای دستگیری ۳ عضو دیگر باند ادامه دارد.

در پی یک گزارش چند فقره سرقت‌های سریالی از منازل مسکونی در مناطقی از شهر مشهد طرح پیگیری این سرقت‌ها به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ بوستانی گفت: پلیس با بررسی علمی این سرقت‌ها به سرنخ‌هایی دست یافت که منجر به چهره زنی و شناسایی دو تن از عاملان این سرقت‌ها شد.

ماموران دایره تجسس کلانتری طبرسی شمالی در این عملیات ضربتی که با دستورات تخصصی حجه الاسلام حسینی، معاون دادستان مشهد هدایت می‌شد دو مخفیگاه متهمان در محدوده بلوار رسالت و فلسطین مشهد شناسایی و به طور پوششی تحت نظر قرار گرفت.

سرهنگ بوستانی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل اطلاعات اولیه پرونده، زمانی که دو مرد جوان و دختر ۱۹ ساله در داخل مخفیگاه ها بودند مأموران انتظامی در قالب دو تیم و به طور همزمان و ضربتی وارد عمل شده و این افراد را دستگیر کردند. متهمان در اعترافات اولیه خود به سرقت از منازل مسکونی در خیابان عدل، منطقه سیدی و طبرسی شمالی اعتراف و تاکنون پنج شاکی پرونده برای پیگیری شکایت خود به کلانتری مراجعه کرده‌اند.

سرهنگ بوستانی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفی‌گاه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه، سه طوقه طوطی عروس هلندی و قناری و مقادیر زیادی لوازم خانگی سرقتی کشف و تحقیقات برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط متهمان و دستگیری سه متهم دیگر ادامه دارد.

image_print
99 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *