اعزام 17 کاروان از دانشگاهیان به عتبات عالیات

مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهی خراسان رضوی از  اعزام 17 کاروان دانشگاهی از سراسر دانشگاه‌های خراسان رضوی از 13 بهمن ماه جاری تا 15 اردیبهشت ماه سال 97  به عتبات عالیات خبر داد.

وحید کاشفی در این رابطه افزود: 7 هزار نفر از دانشجویان تمام دانشگاه‌های استان خراسان رضوی در هجدهمین قرعه‌کشی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان شرکت کرده‌اند که 700 نفر از آنان در این قرعه‌کشی پذیرفته شده‌اند و در قالب 17 کاروان 40 نفره، از 13 بهمن ماه جاری تا 15 اردیبهشت ماه 97 به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی با اعلام اینکه تعداد دانشجویان دختر و پسر اعزامی به عتبات عالیات در این دوره تقریبا برابر است، ادامه داد: برای کاروان‌هانی اعزامی این دوره از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، برنامه‌ها و بسته‌های فرهنگی درنظر گرفته شده است؛ همچنین به دانشجویان متاهل اعزامی مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان و به دانشجویان مجرد نیز مبلغ یک میلیون تومان به عنوان وام کمک هزینه سفر به عتبات اختصاص می‌یابد.

مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی تاکید کرد: برنامه‌های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در راستای اهداف نهادمقام معظم رهبری و ارتقاء فضای فرهنگی دانشگاه‌ها است که به افزایش ارزش‌های معنوی دانشجویان کمک می‌کند.

کاشفی خاطرنشان کرد: برای دانشجویان اعزامی به عتبات عالیات در طول سفر برنامه‌های فرهنگی برگزار خواهد شد و همچنین پس از پایان این سفر نیز برنامه‌ها، همایش‌ها و بسته‌های فرهنگی برای آنان ادامه خواهد داشت.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *