اهتمام بر عدم وابستگی جناحی از محورهای وزارت اطلاعات بوده است

وزیر پیشنهادی اطلاعات، اهتمام بر حفظ استقلال وزارت اطلاعات، عدم وابستگی جناحی و کار حرفه ای و کارشناسی از محورهای راهبردی این وزارتخانه در چهار سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس با تشریح اقدامات وزارت اطلاعات در چهار سال گذشته و برنامه های آتی خود افزود: امروز با وزارت اطلاعاتی روبرو هستیم که در عرصه سربازی، سربازانی مومن، فداکار و ولایت مدار، دلسوز امنیت ملی هستند.

وی افزود: اهتمام وزارت اطلاعات در این چهار سال این بوده و در چهار سال آینده این خواهد بود که کار اطلاعاتی بر پایه احکام شرعی و رعایت حلال و حرام الهی با رعایت ارزش های اخلاقی و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر همه جا از جمله با متهمین برخورد کند و اگر با گلایه به حق ریاست جمهوری مواجه بودیم قطعا از برنامه های ما تلاش در جهت زدودن کوچک ترین لکه نامناسب با نظام در عملکرد وزارتخانه است که امیدواریم این مورد گلایه آمیز را مرتفع کنیم .

وی افزود: تا جایی که به وزارت اطلاعات مربوط بوده در تحکیم امنیت اقتصادی گام برداشته است چرا که براین باوریم فعالان اقتصادی مانند گنجشک هایی هستیم که بر روی درخت نشستند، اگر شلیکی به یک گنجشک شود بر درخت ۴۹ گنجشک دیگر باقی نمی مانند. با یک شلیک ممکن است یک گنجشک از پا دربیاید ولی هیچ گنجشکی بردرخت باقی نمی ماند.

وزیر پیشنهادی اطلاعات تاکید کرد: ما یک فعال اقتصادی را برخورد انقباضی کنیم، تمام فعال های اقتصادی فرار می کنند، وزارت اطلاعات سعی کرده است به هیچ فعال اقتصادی برخوردی این چنینی نداشته باشد تا باعث فرار سرمایه نشود اما مسامحه با فساد اقتصادی هم نکرده است و هزارها میلیاردتومان فرار مالیاتی، هزارها هکتار تصرف اراضی منابع ملی و طبیعی، هزارها میلیارد قاچاق کالا و موارد بسیار زیاد فساد بانکی را شناسایی کرده است و با تدبیر با آنها برخورد کرده و حقوق مردم و بیت المال را مسترد کرده است.
 

منبع: ایرنا

image_print
962 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *