انتقاد مربی از فرش‌آرایی‌ها!

سرمربی مشهدی تیم فوتسال مس سونگون می‌گوید سرپرست تیم فرش‌آرا اول باید خودش جواب دهد که چرا ساعت ۱۲ شب در هتل محل اقامت داوران حضور داشته است.

«حمید بی‌غم»، درباره برتری 3 بر صفر تیمش مقابل فرش‌آرای مشهد اظهار داشت: خدا را شکر دو تیم فوتسال خوبی بازی کردند و فکر می‌کنم تماشای این مسابقه هم برای تماشاگران راضی‌‌کننده بود. موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم و سه گل زدیم، البته چهار پنج گل دیگر هم می‌توانستیم بزنیم که متأسفانه فرصت‌های‌مان را از دست دادیم. فرش‌آرا هم تیم خوبی بود. بازیکنان این تیم چند سال است که کنار یکدیگر بازی می‌کنند و با هم هماهنگ هستند.

وی در مورد درگیری سرپرست‌های دو تیم در پایان بازی و اینکه اکبر تقوی، سرپرست تیم فرش‌آرا گفته بود اسماعیلی (سرپرست تیم مس سونگون) شب قبل از بازی با داوران مسابقه دیدار کرده است،‌ تصریح کرد: من بعد از بازی به رختکن رفتم و متوجه درگیری پایان بازی نشدم. اسماعیلی آدم بسیار ساکت و صبوری است و تعجب می‌کنم چطور در پایان بازی درگیر شده است. بازیکنان ما شب قبل از بازی با داوران در یک هتل اسکان داشتند و طبیعی است که سرپرست ما داوران را در این هتل دیده باشد، اما تقوی باید خودش جواب دهد که ساعت 12 شب در حالی که هتل تیم آن‌ها جای دیگری بود،‌ در هتل محل اقامت داوران چه کاری داشته است؟! او خودش چرا آن موقع شب در آن هتل بوده که می‌گوید سرپرست ما را هنگام حرف زدن با داوران دیده است؟!

سرمربی مشهدی تیم مس سونگون در مورد اعتراض‌های محسن خبیری (سرمربی فرش‌آرا) به داوری عنوان کرد: فرش‌آرایی‌ها در بازی با ارژن هم که با هفت گل پیروز شدند، بازهم به داوری اعتراض داشتند. سرپرست این تیم در آن بازی تا نقطه کرنر رفته بود و به داور اعتراض می‌کرد. به نظرم داوری مشکلی نداشت. ما هر دو نیمه تعداد خطاهای‌مان به پنج رسید و حتی برای حریف پنالتی هم گرفته شد، اما اعتراض نکردیم. کادرفنی فرش‌آرا دقیقه سه بازی بازیکنانش را در اعتراض به داوری از زمین بیرون کشید. من یک سؤال دارم،‌ مگر تا دقیقه سه چه اتفاقی افتاده بود که آن‌ها بازیکنان‌ خود را بیرون کشیدند؟ از دید ما که داوری مشکل خاصی نداشت. به طور کلی تیم فرش‌آرا زیاد به داوری اعتراض می‌کند!

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *