جهش چهاربرابری ایجاد شغل در کمیته امداد/ تولید عالی است اما در فروش مشکل داریم

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: درطرح های اشتغالزایی و تولید موفق بوده ایم ولی در بازاریابی و فروش مشکل داریم که با آموزش بخشی از این مشکل حل می شود.

به گزارش خبرنگار ما سید حسین کرابی ظهر امروز در همایش مشتری مداری در هزاره سوم که در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد اظهار کرد: یکی از راهبردهای ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، ارایه تسهیلات اشتغالزایی و کارآفرینی است.

وی آموزش را لازمه پایداری طرح های اشتغالزایی دانسته و افزود: عدم شناخت بازار وروش های مشتری مداری از جمله چالش های کسانی است که وارد بازار کار می شوند؛ لذا با برگزاری دوره‌هایی مانند همایش مشتری مداری که اکنون در حال اجراست نسبت به پایداری طرح های اشتغالزایی تلاش میکنیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی برگزاری نمایشگاه های مختلف برای عرضه محصولات را راهکاری دیگر برای بهبود فروش دانسته و تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی ما در حوزه خودکفایی، افزایش راندمان در ایجاد مشاغل است که سیاست های مختلفی را در همین راستا در دستورکار قرار داده ایم.

وی با اشاره به میزان تسهیلات اعطایی برای کارآفرینی در دوره فعلی تصریح کرد: براساس نوع کسب وکار و طرح پیشنهادی مددجویان بین ۵ تا ۷۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی ارائه می‌شود.

کرابی خاطرنشان کرد: سیاست کمیته امداد استان خراسان رضوی برای ایجاد ۱۰ هزار شغل با اعتبار بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان جهش ۴ برابری به نسبت دوره قبل را به دنبال داشته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در خصوص موانع موجود در این حوزه عنوان کرد: فراهم نبودن زیرساخت های لازم در مناطق محروم برای پرداختن تسهیلات و همچنین مشکل ضمانت تسهیلات از جمله مهمترین مشکلات پیش روی ما می باشند.

وی بازاریابی را مشکل دیگر این حوزه دانسته و افزود: در تولید محصولات مشکلی نداریم ولی در فروش و بازاریابی با مشکل مواجه هستیم که با برگزاری دوره های آموزشی ونمایشگاه های مرتبط برای حل این موانع قدم های موثری برداشته شده است.

ریحانی؛ دبیر همایش مشتر مداری در هزاره سوم نیز درخصوص اهداف این همایش بیان کرد: همایش وکارگاه های آموزش مشتری مداری در هزاره سوم با حضور دکتر یحیایی از اساتید ارتباطات وروابط عمومی کشور و با حضور ۶۰۰ نفراز افراد تحت پوشش بهزیستی که وام اشتغال دریافت کرده و همچنین تعدادی از صاحبان کسب و کارهای کوچک مشهد طی ۲روز در مورخه ۲۳و ۲۴مرداد ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد.

وی تاکید کرد: مخاطبان در این دوره با روشهای ارتباط با مشتری و اصول مشتری مداری آشنا شده و نکات کلیدی موفقیت در کسب وکار را آموختند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *