اخبار کوتاه

نبی‌پور، فرماندار گناباد: زیرسا‌خت‌های مختلف این شهرستان از جمله در بخش‌های آب و برق از آمادگی لازم در برابر حوادث و بحران‌ها برخوردار نیستند.

نوایی نظامی، مدیر پایانه مرزی دوغارون: پس از وقفه پنج روزه وضعیت رفت‌و‌آمد خودروها در این پایانه مرزی با کاهش صف کامیون‌های حامل کالای ترانزیت آماده خروج به سمت افغانستان از سر گرفته شد.

نادری، مدیر جهاد کشاورزی مه‌ولات: کشاورزان و دامداران این شهرستان مهلت یافتند وام های سررسید سال 95 خود را با یک سال تاخیر بپردازند.

میرشاهی،  سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی: طی سه ماه نخست امسال مجوز 5.5 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در این استان صادر شده است.

فانی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی: عملیات گازرسانی به 181 روستای شهرستان‌های تربت جام، تایباد و باخرز با شتاب مطلوبی در حال انجام است.

بهمن‌آبادی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی: طرح امداد و نجات تابستانه با هدف ارائه خدمت به مسافران در جاده‌های این استان آغاز شده است.

دولت‌آبادی،  مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سبزوار: 80 درصد از 72 دستگاه اتوبوس فعال در ناوگان اتوبوسرانی این شهر فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد.

ذوالجناحی، مدیر امور آب و فاضلاب نیشابور: مشکل قطع آب روستاهای پاباز، ریزآب، چاه سالار، حصارسرخ، حسین آباد و ده حسینیه‌ای این شهرستان رفع و شبکه آبرسانی آن‎‌ها فعال شد.

اسماعیل‌پناه، معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه: بانک ملت هنوز سهمیه طرح پشتیبان مشاغل خانگی این شهرستان را که در بهمن پارسال ابلاغ شده بود، پرداخت نکرده است.

قانعی، رییس دادگستری کاشمر: هرچند تعداد طلاق‌های شهرستان در یک سال اخیر به نسبت سال قبل کاهش یافته ولی بازهم وضعیت مطلوب نیست و روزانه یک طلاق در این منطقه ثبت می‌‎شود.

محمودی، مدیر میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری خلیل ‌آباد از واگذاری عمارت تاریخی روستای سعدالدین بخش شش‌طراز این شهرستان به این اداره خبر داد. این عمارت تاریخی مربوط به اواخردوره قاجار است که در بافت قدیمی روستای سعدالدین واقع شده و از جمله عمارت‌هایی می باشد که با حیات مرکزی و ویژه اقلیم‌های گرم و خشک ساخته شده است.

حجت‌الاسلام طباطبایی، امام جمعه کاشمر گفت: با وجود جوسازی‌ها و تخریب‌ها کارنامه قوه قضاییه درخشان است و در بین مردم و افراد منصف، در مجموع رضایت از کار این قوه وجود دارد.ن

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *