طلسم ورزشگاه امام رضا (ع) شکسته شد

باشگاه پدیده اولین جلسه تمرینی خود در ورزشگاه امام رضا(ع) را جمعه شب با حضور مسئولان این استادیوم و مدیران پدیده برگزار کرد.

طلسم استفاده از ورزشگاه جدید امام رضا(ع) با برگزاری تمرین تیم پدیده در این ورزشگاه شکسته شد و شاگردان رضا مهاجری یک جلسه تمرینی در چمن اصلی این ورزشگاه برگزار کردند.

  • قیمت‌های نجومی برای میزبانی لیگ برتر!

با این وجود اما هنوز مدیران باشگاه پدیده و مسئولان ورزشی آستان قدس رضوی برای استفاده از این ورزشگاه در مسابقات لیگ برتر به توافق نرسیده اند و مشخص نیست که آیا پدیده بازی های فصل بعد خود را در کدام ورزشگاه برگزار می کنند یا خیر.

هرچند شنیده می‌شود رقم 70 میلیونی و حتی بیشتر برای میزبانی هر مسابقه درخواست شده است که مدیران تیم‌های لیگ برتری همچون پدیده و سیاه‌جامگان، پرداخت آن را از توان فعلی خود خارج می‌بینند و به هرحال باید منتظر هرگونه اتفاقی در آستانه لیگ برتر شد!

این ورزشگاه 25 هزار نفری روز 24 اسفند سال 1395 با حضور وزیر ورزش و جوانان، مسئولان آستان قدس رضوی و اعضای دو باشگاه پدیده و سیاه جامگان پس از سال‌ها افتتاح شد. آستان قدس رضوی مالک این ورزشگاه شناخته می شود و با توجه به حضور این ورزشگاه در مرکز شهر، برگزاری بازی های دو نماینده مشهد در این ورزشگاه تازه تاسیس می تواند کمک زیادی به حضور پرشور هواداران مشهدی در ورزشگاه ها داشته باشد.

  • ورزشگاهی که دغدغه ملی‌پوشان را برطرف می‌کند

اضافه شدن ورزشگاه امام رضا(ع) به ورزشگاه های لیگ برتر در فصل آینده می تواند به بالا رفتن امتیاز ایران در جدول AFC نیز کمک زیادی انجام دهد. فوتبال ایران همواره بعد از حضور ناظران AFC نمره کمی در بحث تجهیزات دریافت کرده اما با اضافه شدن این ورزشگاه این روند برای فوتبال ما تغییر خواهد کرد. همچنین ورزشگاه مدرن جدید مشهدی ها می تواند در سال منتهی به جام جهانی مشکل تیم کی روش برای برگزاری بازی های دوستانه در شهری به جز تهران و برگزاری اردوهای مختلف را نیز برطرف کند.

  • فوتبال مشهد با ورزشگاه جدید زیبا می‌شود

زیبایی های بصری این ورزشگاه یکی دیگر از عواملی است که می تواند به جذابیت های فوتبال ایران کمک کند. در سال های گذشته موضوع زیبایی استادیوم ها یکی از مهم ترین موضوعاتی بود که بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی برای افزایش فروش حق پخش خود در دستور کار قرار دادند و دست به تعویض استادیوم خود زدند. هر چند موضوع دریافت حق پخش در فوتبال ایران فعلا موضوعیتی ندارد اما زیبایی های بصری این ورزشگاه می تواند به تغییر چهره  فوتبال مشهد و استقبال هواداران کمک کند.

  • صحبت‌های خوبی در خصوص میزبانی این ورزشگاه صورت گرفته است

پارکینگ با ظرفیت بالا، دسترسی آسان در شهر، سالن های چند منظوره، رختکن های مجهز در کنار شرایط استاندارد نور و زمین باعث شده تا ورزشگاه امام رضا(ع) یک ورزشگاه منحصر به فرد در فوتبال ایران باشد.

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان می گوید: نامه‌نگاری‌های استفاده از این ورزشگاه انجام گرفته است. صحبت‌های خوبی با آستان قدس رضوی داشتیم و هیئت فوتبال نیز کمک زیادی در راستای استفاده از ورزشگاه امام رضا(ع) به ما کرد. اگر توافق بر سر مسائلی همچون نحوه و زمان استفاده حاصل شود، این استادیوم می‌تواند پذیرای حریفان پدیده در لیگ هفدهم باشد.

  • نگاه آستان قدس به ورزش مثبت است

سرمربی تیم فوتبال پدیده هم در خصوص ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: به نظر من، بازی کردن در این ورزشگاه به رشد فوتبال مشهد کمک خواهد کرد. ورزشگاهی که استانداردهای روز دنیا را دارد و اگر از آن استفاده نکنیم، سرمایه‌مان از بین می‌رود.

مهاجری تصریح کرد: با نگاه مثبتی که در آستان قدس رضوی نسبت به ورزش و فوتبال وجود دارد، و جلسات خوبی که بین مدیران باشگاه و تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شده است، امیدوارم بتوانیم بازی‌هایمان را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

وی در خصوص روند جذب بازیکنان این تیم اظهار کرد: تلاش ما این بود تا مرحله اول استخوان بندی تیم را حفظ کنیم و در کنار آن‌ها نقاط ضعف خود را با جذب بازیکنانی همچون حاتمی، قاسمی‌نژاد، خلعتبری و بازیکنان دیگر جوانی که از تیم‌های دیگر جذب کردیم، قوت ببخشیم.

سرمربی تیم پدیده افزود: هنوز چند جای خالی دیگر نیز در تیم وجود دارد که در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر هستیم در روزهای آینده خبرهای خوب دیگری برای اهالی فوتبال خراسان و هواداران پر شور پدیده خواهیم داشت.

 

گزارشی از مانی پویا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *