کودکان بی‌سرپرست، امانت‌های امام رضا(ع) هستند

استاندار خراسان رضوی گفت: کودکان بی‌سرپرست، امانت‌های امام رضا(ع) نزد ما هستند که خانواده‌هایشان به دلایل مختلف نتوانسته‌اند از آنها نگهداری کنند.
علی رضا رشیدیان در مراسم افطار در شیرخوارگاه حضرت علی‌اصغر(ع) مشهد افزود: مهربانی نسبت به ایتام، بزرگ‌ترین خواسته خداوند از ماست.
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: به نظر می‌رسد که پروردگار عالم این گونه مراکز را ایجاد می‌کند تا مهربانی و انسانیت ما تقویت شود و فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ مهربانی در جامعه است.
رشیدیان خاطر نشان کرد: خانواده‌های بی‌بضاعت، فرزندان خود را به این مراکز می‌سپرند که رنگ مهربانی امام رضا(ع) را دارد و خیران نیز به خاطر امانت‌داری، همان طور که در گذشته، کمک‌های بسیار خوبی به این مجموعه‌ها داشته اند در آینده نیز به مساعدت و همراهی خود ادامه می‌دهند.
وی یکی از  برکات مشهد مقدس را وجود خیران و نیکوکارانی دانست که در انجام امور خیریه و کارهای عام المنفعه از یکدیگر  سبقت‌ می‌گیرند.
استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنانمان در حادثه تروریستی تهران گفت: محل اقدام تروریستی نشان می‌دهد که آنها مراکز ولایت و مردم‌سالاری نظام را هدف گرفته‌اند.
رشیدیان با بیان این که حادثه ی تروریستی تهران تلنگری است که باعث می‌شود قدر امنیت را بیشتر بدانیم و قدردان عزیزانی باشیم که در نقاط مختلف دنیا، جان‌فشانی می‌کنند؛ خاطر نشان کرد: مردم‌سالاری بر مبنای ولایت فقیه، محور نظام اسلامی‌است و تروریست‌ها با همین موضوع مشکل دارند.
حجت ‌الاسلام حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم گفت: حالت روزه، از نورانی‌ترین حالات انسان است و اگر قرین با کار خیر و روحیه خیراندیشی بشود؛ توفیقی مضاعف است.
وی با بیان این که شرط منحصر به فرد مانایی و ماندگاری اعمال هر شخص این است که برای خدا باشد؛ افزود: وقف مال در راه خدا، آن مال را جاودان می‌سازد.
مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: این مجموعه خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه می‌دهد و به همین نسبت، گروه‌های متنوعی از خیرین نیز در زمینه‌های گوناگون با بهزیستی همکاری دارند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *