نظارت نامحسوس بر جاده های خراسان رضوی تشدید می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در آستانه آغاز فصل تابستان و شروع ‘طرح سفرهای تابستانی' گشتهای کنترل نامحسوس جاده ای در این استان افزایش می یابد.

ابراهیم نصری افزود: در این چارچوب با استفاده از خودروهای پلاک شخصی در اختیار پلیس راه زمینه اعمال نظارت بیشتر بر رفت و آمد خودروها می شود.

وی به افزایش حجم ترافیک جاده ای همزمان با تعطیلات عید فطر اشاره و بیان کرد: برقراری گشتهای جاده ای نامحسوس بطور مشترک بین پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم جهت ارتقا ایمنی عابران پیاده در جاده پررفت و آمد مشهد – قوچان یکی از مصوبات جلسه مشترکی است که اخیرا با پلیس راه برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: ساخت محلهای ایمن جهت توقف خودروها برای ارتقا ایمنی جاده مشهد – نیشابور – سبزوار با هدف کاهش تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی نیز در برنامه کاری این اداره کل و پلیس راه قرار دارد.

وی گفت: همچنین مدیریت سرعت در جاده ها با برقراری گشتهای جاده ای و استفاده از دوربینهای ثبت سرعت نیز در ایام تابستان تشدید می شود.

 

منبع: ایرنا

image_print
11 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *