استحکام پیوند زائران و بارگاه منور رضوی با استفاده از رسانه ها

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید از ظرفیت رسانه ها برای استحکام پیوند زائران و بارگاه منور رضوی استفاده شود.

سید مرتضی بختیاری در دیدار با مدیرکل و مسئولان اداره کل روابط عمومی و امور رسانه‌های آستان قدس رضوی، تصریح کرد: اقداماتی که در حوزه پوشش رویدادها و اتفاقات بزرگی که در حرم مطهر امام رضا(ع)، موسسات وابسته و دفاتر نمایندگی مجموعه در حال انجام است ، صورت گرفته قابل تحسین است.

وی با اشاره به حضور گسترده رسانه ملی و رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری در حرم مطهر رضوی، اذعان داشت: مسلمانان در اقصی نقاط جهان و مردم شریف ایران اسلامی عاشق و دلداده امام رضا(ع) هستند و خادمان رسانه ای امام رئوف(ع) می‌توانند در استحکام این پیوند قلبی گام های اساسی بردارند.

بختیاری با اشاره به مفاد منشور ۷ گانه مقام معظم رهبری در انتصاب تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد:فرهنگ سازی در ارائه خدمات به محرومان و مستضعفان، توسعه فرهنگ زیارت و توجه جدی به موضوع اقتصاد مقاومتی و تبیین مبانی و روش های تحقق آن، نیازمند تلاش تاثیرگذار و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت رسانه ها و خبرنگاران است.

بختیاری با اشاره به تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی در خصوص حضور آگاهانه و موثر در عرصه فضای مجازی و راه اندازی شبکه های ماهواره ای خاطرنشان کرد: باید با فراهم کردن امکانات لازم، هم افزایی و پرهیز از موازی کاری برای ایجاد ارتباط و تعامل سازنده با مخاطبان در سراسر جهان برنامه ریزی شود.

وی تصریح کرد: مبارزه با تهاجم و ناتوی فرهنگی دشمنان و پاسخ به شبهات فراوانی که برای تضعیف ایمان و باورهای قلبی جوانان و خانواده های ایران اسلامی مطرح می کنند از نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار دهیم.

 

منبع: آستان نیوز

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *