اخبار کوتاه

– صادقی، معاون فرماندار گناباد: شهرداری‌ها مناسب سازی محیط برای معلولین را باید در اولویت کاری خود قرار دهند.

– سپهریان، مدیرعامل زیارتگاه شهید مدرس کاشمر: برای دومین سال متوالی،روزه داران کاشمری افطار میهمان سفره امام رضا(ع) در آرامگاه شهید مدرس هستند.

– مراسم کلنگ زنی احداث اولین پیست دوچرخه سواری «بی ام ایکس» کشور باحضور مسئولان محلی و استانی، روز گذشته در شهر خرو نیشابور انجام شد .

– مولوی غلام نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت تایباد: اسلام به هیچ کس اجازه نمی‌دهد هیچ فرد بی گناهی را بکشد و ترورهایی که انجام می‌شود مبنای شرعی و دینی ندارد.

-اسماعیل‌زاده، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه: از مجموع بیکارانی که در موسسات کاریابی این شهرستان نام نویسی کرده‌اند، 26 درصد فاقد مهارت لازم هستند.

– پهلوان نژاد فرماندارخواف، در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس: این روز نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت‌ها و مستکبرین جهان اسلام است.

– مدیر جهاد کشاورزی سبزوار : به منظور اجرای طرح‌های پژوهشی در بخش کشاورزی تفاهمنامه‌ای بین این مدیریت و دانشگاه فناوری‌های نوین سبزوار به امضا رسید.

– فرماندار بینالود (طرقبه شاندیز) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با تاکید بر اجرایی‌شدن بندهای ماده 9 قانون بودجه، خواستار استخراج اطلاعات و تهیه فهرستی از املاکی که قابلیت تغییر کاربری با استناد به مفاد قانونی بند مذکور را دارند شد.

– شرافتی فرماندار تایباد: اوقات فراغت فرصتی مناسبی برای تقویت و ارتقای ارزشها و آرمانها نظام وانقلاب در بین نوجوانان و جوانان است.

– نوروزیان، فرماندار مشهد در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر: مواد مخدر یکی از عوامل بروز و تشدید آسیب‌های اجتماعی است. همه دستگاه‌های مسئول با جدیت و هماهنگی وعزم بیشتر نسبت به کاهش این معضل بزرگ اهتمام ورزند.

– امام جمعه بجستان: ایجاد تفرقه را مهمترین هدف اقدامات تروریستی است. مردم اعم از شیعه و سنی با افزایش بصیرت، همدلی و اتحاد دشمنان را در نیل به اهداف خصمانه شان ناکام می‌گذارند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *