میثاقیان دوباره با سیاه‌جامگان بست!

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان پس از توافق با مسئولان این باشگاه قرارداد خود را یک فصل دیگر با این تیم مشهدی تمدید کرد.

«اکبر میثاقیان» که در لیگ شانزدهم در هشت هفته ابتدایی سرمربی قرمز و مشکی پوشان مشهدی بود، توانست در هفته آخر و با برتری مقابل پرسپولیس، این تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

 

  • دیزی داغ؛ میثاقِ جدید میثاقیان!

«فوتبال همه ما رو بیچاره کرده!». این جمله اکبر میثاقیان در شب فراموش‌نشدنی بقای پدیده در لیگ برتر با شکست‌دادن پرسپولیس، یکی از خاص‌ترین جملات فصل فوتبال ایران بود. به نظر می‌رسد ماموریت حفظ‌کردن تیم مشهدی در لیگ برتر، فراتر از غیرممکن باشد اما سیاه‌جامگان باز هم در آخرین لحظات از سقوط نجات پیدا کرد. آن‌ها در هفته پایانی پرسپولیس را از پیش رو برداشتند و حفظ شدن در جدول را با اشک جشن گرفتند. اکبر حالا برای لیگ هفدهم نیز با این باشگاه به توافق رسیده و روی نیمکت تیم مشهدی حفظ خواهد شد. پیش از او، فرهاد کاظمی تنها مدتی بعد از حفظ کردن سیاه‌جامگان با یک سناریوی دراماتیک، شغل‌اش در باشگاه را از دست داد و حالا مقاومت میثاقیان در این باشگاه سنجیده خواهد شد. سرمربی سیاه‌جامگان در اولین تصمیم بعد از پذیرش هدایت این تیم در فصل گذشته، بازیکنان‌اش را برای صرف دیزی در کنار هم جمع کرد. به نظر می‌رسد فصل بدنسازی سیاه‌جامگان برای فصل جدید نیز در یک رستوران سنتی آغاز شود!

 

  • قصد داشتم به فوتبال مشهد کمک کنم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان گفت: امسال باید وضعیت سیاه جامگان نسبت به سال های پیش تغییر کند.

اکبر میثاقیان درباره تمدید قرارداد خود با سیاه جامگان تصریح کرد: از آنجایی که قصد داشتم به فوتبال مشهد کمک کنم، قراردادم را با سیاه جامگان تمدید کردم. امیدوارم در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم و از اعتبار فوتبال این شهر دفاع کنیم. امسال باید وضعیت سیاه جامگان نسبت به سال های پیش تغییر کند. قراردادم با سیاه جامگان رفاقتی است.

وی افزود: سیاه‌جامگان در 2 فصل اخیر وضعیت سختی داشته و اتقاقاتی رقم خورده که این تیم تا هفته پایانی در بیم و استرس سقوط به لیگ دسته اول به سر برده است. در لیگ هفدهم باید مانند دوران اوج ابومسلم نتیجه بگیریم.

میثاقیان درمورد اینکه چه بازیکنانی را مدنظر دارد، تصریح کرد: قرارداد بازیکنان موثر فصل گذشته سیاه جامگان تمدید می شود و همچنین باید بگویم بازیکنانی را جذب می کنیم که قراردادشان با تیم های قبلی به پایان رسیده باشد.

سرمربی سیاه جامگان درباره جذب بازیکنان خارجی و هم چنین بازیکنان پدیده مشهد تصریح کرد: موضوع مشخص این است که از پدیده بازیکن نمی گیریم اما باید بازیکنان خارجی جذب شوند که مانند گوران یرکوویچ کیفیت داشته باشند و مثل موسی ترائوره در میانه های فصل تیم را رها نکنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *