ردیابی گوشی‌های سرقتی به کمک سامانه رهیاب

معاون توسعه تجاری شرکت رهیاب 24 با اشاره به ردیابی کالاهای دیجیتال سرقتی توسط سامانه این شرکت از ثبت 11هزار کالا در 6 ماه گذشته و کشف و برگشت 23 درصد این تعداد خبر داد.

بهروز فتح‌آبادی روز گذشته در نشست خبری دفتر پارک علم و فناوری خراسان با بیان اینکه امکان ردیابی و پیگیری کالاهای دیجیتال گمشده و سرقتی همچون گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها توسط سامانه این شرکت فراهم شده، گفت: طی 6 ماه گذشته بیش از 11هزار کالای دیجیتال در سامانه ثبت شده است و توانستیم به طور میانگین 23 درصد از این تعداد را ردیابی کرده و به مال باختگان بازگردانیم.

وی افزود: در حال حاضر خدمات این سامانه تنها بر روی اپراتور ایرانسل فعال شده است، اما به زودی این خدمات برای رایتل و همراه اول نیز ارائه خواهد شد.

معاون توسعه تجاری شرکت رهیاب 24 با اشاره به اینکه در حال حاضر 8500 دفتر پیشخوان در سراسر کشور خدمات رهیاب 24 را به مال باختگان ارائه می‌دهد، تصریح کرد: تمام اقدامات مربوط به استعلام به صورت رایگان انجام می‌شود، اما برای اطلاع‌رسانی به مدت 14 ماه 8400 تومان و برای ردیابی به مدت 2 ماه مبلغ 11هزار تومان دریافت می‌شود.

وی فتح‌آبادی افزود: همچنین این شرکت در حال حاضر با 2100 فروشگاه رایانه و موبایل در سراسر کشور جهت ردیابی کالاهای سرقتی همکاری می‌کند که این تعداد در حال گسترش است.

معاون توسعه تجاری شرکت رهیاب 24 با بیان اینکه این شرکت در همکاری با معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه این امکانات را به مال باختگان ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: پیشگیری از وقوع سرقت کالای دیجیتال، کاهش هزینه رسیدگی به پرونده کالاهای سرقتی، امکان دسترسی آنلاین به خدمات، صرفه‌جویی در زمان و کاهش خطرات مربوط به از دست دادن اطلاعات شخصی از جمله مزایای استفاده از این سامانه در سطح کشور است.

 

منبع: ایسنا

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *