مردم به تداوم عقلانیت، اعتدال و اصلاحات رأی دادند

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در انتخابات 29 اردیبهشت به تداوم عقلانیت، اخلاق، اعتدال و اصلاحات رأی دادند.

بهروز بنیادی با تبریک پیروزی دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و قدردانی از مشارکت پرشور مردم در این انتخابات افزود: این پیروزی با یاری حضرت حق، هوشیاری مردم و هدایت های به موقع رهبر فرزانه انقلاب به دست آمد.
وی با بیان اینکه رأی دوباره مردم به دکتر روحانی پر معنا و مفهوم است اظهار کرد: باید در پاسخ به این حضور چشمگیر و کم سابقه ملت، رئیس دولت به مطالبات مردم توجه نماید و برای برآوردن آنها از همین امروز در اندیشه باشد.
وی گفت: لازمه پرداختن دولت به مطالبات و خواسته های مختلف مردم ترمیم کابینه و تیم اجرایی دولت است.
بنیادی افزود: با پایان انتخابات، فصل رقابت به اتمام می رسد و باید دوران رفاقتها آغاز شود و رأی میلیونی مردم به رقیب انتخاباتی وظیفه دولت را سنگین می کند و می طلبد از ظرفیت رقبا نیز برای تعالی کشور استفاده شود.
عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی بداخلاقی های انتخاباتی اظهار کرد: با تمام دستهای پنهان و پیدایی که علیه دولت بسیج شدند تا گفتمان تدبیر و اعتدال از ادامه راه باز ماند، پولهایی که در این راه هزینه شد، دروغهایی که در باره کارنامه دولت یازدهم منتشر شد و جعلها و توهین هایی که صورت گرفت، اراده ملت ایران بر این بود تا گفتمان اعتدال تداوم یابد لذا باید این روزها و فرصت ها را قدر دانسته و بدانیم که وقتی مردم اراده کنند، می توانند هر تغییری را ایجاد نمایند.
وی ابراز امیدواری کرد در پایان دوره چهار ساله دولت دوازدهم، دستاوردهای دولت آن اندازه چشمگیر باشد که ملت از رأیی که داده اند،خشنود باشند.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *