لشگر امید فاتح مشهد

و بالاخره انتظارها به پایان رسید و در کمال ناباوری مردم تمام 15 نفر لیست امید را راهی شورای اسلامی شهر مشهد کردند تا پیامی جدی و قاطع به مدیریت شهری مشهد داده باشند. درحالیکه در خوشبینانه ترین حالت پیش‌بیینی کارشناسان برای شورای شهر پنجم ترکیبی 50درصدی از اصلاح‌طلبان و جناح رقیب بود، شهروندان مشهدی تصمیمی متفاوت و جالب توجه گرفتند و با اعتماد به اعضای لیست امید، تمامی اصلاح‌طلبان را روی صندلی شورای شهر نشاندند تا پیامی روشن به اعضای شورای چهارم و مدیریت شهری مشهد داده باشند. این اتفاق درحالی رخ داد که در کلان‌شهرهایی چون تهران، کرج و اصفهان نیز کرسی‌های شورای شهر به لیست امید رسیده است تا شاهد ترکیبی تقریبا یکدست و کامل در سطح کشور و میل جامعه به تفکر اصلاح طلبی باشیم. نکته قابل توجه دیگری که در انتخابات شورای شهر مشهد رخ داده است مشارکت بالای مردم در این دوره است بطوریکه نفر پانزدهم این دوره با بیش از 200هزار رای به شورا راه یافت اما نفر اول دوره گذشته کمی بیشتر از 83هزار رای داشت. این درحالی است که دکتر امیر شهلا با بیش از 256هزار رای نفر اول شورای پنجم محسوب می‌شود. شهلا در اکثر صندوق‌های سطح شهر از جمله شعب مستقر در حرم رضوی پیشتاز بود. اینجاست که باید پرسید چرا هیچکدام از اعضای شورای چهارم از سوی مردم انتخاب نشدند و به عملکرد 4ساله آن‌ها “نه” گفتند. حال باید دید چهار سال دیگر شهروندان مشهدی به روی اعضای شورای پنجم لبخند می‌زنند یا مثل این دوره آن‌ها را از عضویت در شورای اسلامی شهرشان محروم خواهند کرد. این نکته را باید درنظر داشت که مردم نشان دادند با کسی تعارف ندارند.

در ادامه پیام مردمی 15نفر راه یافته به شورای پنجم را خواهید خواند.

 

امیر شهلا

مردم تغییر را فریاد زدند

مردم مشهد سالها است بدنبال تغییر هستند و آرائی که در این دوره به صندوق ریخته شد کاملا این تغییر را  فریاد می‌زد . مطالبه اصلی مردم شهری بانشاط، توسعه یافته و آباد است و ما از همه سرمایه‌های لازم برای ایجاد شهری پیشرفته در مشهد بهره خواهیم برد. متاسفانه به دلیل وجود نگاه‌های تنگ‌نظر و کوته‌بین و سوءمدیریت که در توسعه شهر مشهد وجود دارد نتوانستیم به درستی از ابراز و ظرفیت‌های موجود برای توسعه شهر بهره ببریم. بدلیل اینکه در دوره مدیریت شهری فعلی تنها از جیب مردم هزینه شده است و هیچ دستاوردی نداشته است امروز چهره زشت فقر در ابعاد مختلف کاملا عیان است و ما آن را از صورت شهر پاک خواهیم کرد. امروز توسعه و پیشرفت شهر مشهد دغدغه و مطالبه ملی است و رای خیره کننده مردم به جریان اصلاحات نشان‌دهنده عزم مردم برای ایجاد تغییر است.

 

 

 

بتول گندمی

شهروندان ندای تغییر را شنیدند

من از همه شهروندان مشهدی که ندای تغییر را شنیدند و با انتخاب خودشان اعلام کردند که در حوزه مدیریت شهر مشهد باید تغییر انجام بگیرد تشکر می‌کنم و وظیفه بسیار سنگینی را برعهده لیست امید مشهد گذاشته شد. انشاالله که بتوانیم که تغییرات لازم را در جهت تامین منافع شهروندان مخصوصا جوانان و برگرداندن شادی و نشاط به شهر انجام دهیم البته ما همچنان به حمایت و پشتیبانی مردم نیازمندیم. در این فصله دوماهه تا آغاز رسمی فعالیت شورای پنجم سعی می‌کنیم به بررسی مشکلات موجود بپردازیم تا بهترین برنامه ها را با کمترین هزینه برای شهر اجرا کنیم.

 

 

شهناز رمارم

مردم متوجه اوضاع مشهد هستند

برای حضور هوشمندانه و پرشور در صندوق های رای از مردم تقدیر و تشکر می کنم و نشان دادند که از بلوغ سیاسی برخوردار هستند و خوب متوجه اوضاع مشهد هستند. اعتمادی که به یک لیست و جریان فکری کردند، قابل تقدیر است و باید از این لیست پاسخگو باشند. امیدواریم که همیشه در صحنه انتخابات حضور داشته باشند و از کسانی که رای آوردند منظم مطالبه گری و سوال داشته باشند به عبارتی مرتب عملکرد دوره پنجم شورای شهر را بررسی کنند طوری که اعضای شورای شهر احساس کنند در اتاق شیشه ای هستند و مردم نظاره گر باشند. بدلیل اینکه فرهنگی هستم، اولویت کاری بنده در کمیسیون فرهنگی است و معتقدم با توجه به سال 2017 و مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام است باید این کمیسیون خیلی فعال شود.

 

احمد نوروزی

خدمتی شایسته در مقابل اعتماد و همراهی مردم

پیام ما تشکر از مردم است وآرزو می‌کنم بتوانیم در مقابل این‌همه اعتماد، همراهی و پشتیبانی خدمت شایسته‌ای انجام دهیم. شهر یک مجموعه بسیار گسترده و عظیم است که باید در همه زمینه‌ها کار کرد و اولویت ما حاکمیت  تفکر سیستمی است که بتواند با استفاده از علم، خرد جمعی و تکنولوژی روز، خدمات بهری را به شهر و شهروندان داشته باشد.

 

محمدرضا حیدری

 پیروز انتخابات مردم بودند

باید گفت پیروز انتخابات مردم بودند و مردم مشهد آگاهانه و هوشمندانه مشارکت فراگیری را از خود بروز دادند و در حقیقت خواست و نگاهشان را به تغییر ثابت کردند و امیدوارم که بتوانیم پاسخ این نگاه و انتخاب را داشته باشیم. تا زمانی که مسئولیت رسمی را بپذیریم با کمک دوستانمان جلسات کارشناسی را برای انتقال اطلاعات و تجریبات را در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم.

 

علیرضا شهریاری

مردم نشان دادن همیشه آگاه هستند

بر خود لازم می‌دانم از زحمات تمام شهروندان که جهت تغییر برای شهری که شایسته نام حضرت امام رضا(ع) باشد تشکر کنم. شهر مشهد همیشه هنر، عشق و آگاهی و دانایی بوده است و باید تلاش شود تا شهر در شان امام رضا(ع) باشد البته مردم هم نشان داند همیشه آگاه هستند. ما باید شاکر باشیم که حضور حداکثری ایجاد شد تا همه در سرنوشت کشور و شهرشان سهیم باشند. اولویت کاری ما در جهت کاهش سفرهای درون شهری است و باید در هر منطقه شهری امکانات موردنیاز ساکنان را فراهم کنیم تا آلودگی و ترافیک کاهش یابد.

 

احسان اصولی

مردم شادی و نشاط را به شهر آوردند

خوشحالم که مردم شهرم با حضور پررنگ خودشان در انتخابات، شادی و نشاط را به شهر آوردند. من به عنوان فرزند کوچک این شهر دست همه را به گرمی می‌فشارم و از تک‌تک شهروندان می‌خواهم ما را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود یاری کنند تا شهری در خود نام حضرت ثامن‌الحجج و مردم مشهد بسازیم و تغییرات وعده داده شده را بخوبی اعمال کنیم. انشاالله در شورای شهر پنجم تغییرات گسترده‌ای را به وجود خواهیم آورد و اولویتی که باید درنظر داشته باشیم نشاط اقتصادی و رونق کسب و کار و توسعه اقتصادی است.

 

حمیدرضا موحدی‌زاده

اراده مردم بر موانع سر راه آن‌ها غلبه می‌کند

صمیمانه از آگاهی و شور و نشاط مردم مشهد تشکر می‌کنم و واقعا گل کاشتند و با حضور پررنگ خودشان نشان دادند اراده مردم هرجا که ظاهر شود می‌تواند بر موانعی که سر راهش قرار دارد غلبه کند. انتخابات 96 نشان داد مردم تعیین کننده هستند و دیدیم در شهری که به تصور برخی ها امکان تغییر و تحول نبود تغییر رخ داد. امییدوارم بتوانیم امانت‌دار رای مردم باشیم و مطالبات آن‌ها را دنبال کنیم و مردم باید همچنان در صحنه بمانند و پشتوانه رای خودشان باشند. اولویت ما همزمان پیشبرد پروژه های عمرانی و آبادانی و احقاق حق مردم و بازگرداندن شادی و نشاط به شهر و فراهم کردن بستری برای رشد و شکوفایی جوانان است.

 

سید مسعود ریاضی

مردم با انتقاد سازنده به ما کمک کنند

مردم از اعتماد و حمایت مردم تشکر می‌کنم و نشان دادند که قلبشان برای مشهد می‌تپد وامیدوارند که تغییر در شهرشان شکل بگیرد. از مردم درخواست دارم حمایت خود را از ما دریغ نکنند و با انتقادات سازنده خود به ما کمک کنند تا بتوانیم بعداز 4سال کارنامه موفقی داشته باشیم و شرمنده نباشیم. اولویت برای مردم زیاد است و مردم باید از شادی و نشاط و امکانات فرهنگی برخوردار باشند. علاوه بر آن، رکودی که بر صنعت عمرانی حاکم است را باید رفع کنیم تا به تولید اشتغال و سازندگی کمک کنیم.

 

محمدحسین ودیعی

مردم به آرمان‌های لیست امید پاسخ مثبت دادند

مردم مشهد حماسه آفردیند و با اعتماد به لیست امید به آرمان‌ها و اهداف آن پاسخ مثبت دادند و از اعتماد آن‌ها خالصانه تقدیر می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد در راه وعده‌هایی که داده ایم گام‌های موثری برداریم. ما گروهی متشکل از تخصص‌های مختلف و با برنامه‌ای استراتژیک مشخص برای شهر وارد میدان شده ایم و از جمله برنامه‌های ما کنترل هزینه، شفافیت مالی و حسابرسی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. برنامه‌های کلی نوشته شده و همه در راستای آن پیش خواهیم رفت.

 

رمضانعلی فیضی

مردم نگرش جدیدی را طلب می‌کنند

تشکر می‌کنم از مردمی که پر جوش و خروش در انتخابات شرکت کردند و نشان دادند که به سرنوشت شهرشان علاقه‌مند هستند و امید داریم که همواره به این مسایل حساس باشند و حق شهروندی نیز همین است که در همه جهات مشارکت کنند. اولویت کاری ما برآورده از رای مردم که نشان داد نگرش جدیدی را طلب می‌کنند و حاکمیت نظرگاه‌های کارشناسی را می‌خواهند.

 

محمدهادی مهدی‌نیا

مردم با رای دادن به لیست امید پیام خود را اعلام کردند

من فکر می‌کنم مردم پیام خودشان را با مشارکت و رای قاطعی که به لیست امید دادند اعلام کردند و پیام ما نیز این است که انشاالله شهر با مدیریت عقلانی و علمی شهر مشهد دوباره به جایگاه بالا و واقعی خود برگردد و شهری شود در شآن همه مردم.  اولویت ما نیز این است که بتوانیم هرچه زودتر وضعیت پروژه‌های شهر مشخص شود و طرح جامع و طرح تفصیلی نیز هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

 

مجتبی بهاروند

مردم مشهد بسیار آگاه هستند

مردم مشهد نشان دادند بسیار آگاه ، با خرد و موقعیت شناس هستند و وضعیت کشور را درک می کنند. همدلی بسیار خوبی بین مردم در انتخابات شاهد بودیم که نشان می دهد به آینده شهرشان اهمیت می دهند.

اولویت اصلی بنده در شورای شهر این است که پارلمان شهری به سمتی ببریم که آنچه طبق قانون است حرکت کند و کارهای تخصصی و عمرانی جهت آبادانی و رفاه طبق قانون برای شهروندان مشهد صورت بگیرد. باید با تمام جریان هایی که در مشهد تاثیرگذار هستند، تعامل داشت و یکی از برنامه های اصلی بنده این است که راه حلی برای رفع معضلات حمل و نقل شهری بیاندیشیم.

 

 

مهدی حاجیان

مردم همه را غافلگیر کردند

مردم وافعا همه ما را غافلگیر کردند و امیدوارم بتوانیم پاسخگوی این اعتماد باشیم. بحث توسعه کمی و کیفی مشهد در حوزه‌های مختلف از جمله فضای سبز مشهد از جمله اولویت‌های ما خواهد بود.

 

سید محسن حسینی پویا

لیست امید نماینده تمام مردم مشهد خواهد بود

حضور پرشور مردم در انتخابات جای تشکر دارد و از همه ممنونم. اعضای لیست امید نماینده تمام مردم هستند و این اطمینان را به همه می‌دهیم که در تصمیم‌گیری‌ها منافع جمعی را مدنظر قرار دهیم وبحث‌های سیاسی و جناحی را در مباحث محلی و شهری در برنامه نخواهد بود.

 

گزارشی از صادق شیخی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *