شرکت مسئولان 200 شبکه در اجلاس رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی

مدیر دبیرخانه ستاد شهری رویداد مشهد 2017 گفت: شرکت مسئولان 200 شبکه در نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی در مشهد قطعی شده است.

سید رحمان میرزائیان افزود: اتحادیه شبکه های رادیو و تلویزیون جهان اسلام هر سال اقدام به برگزاری این اجلاس در کشورهای اسلامی می کند.
وی بیان کرد: با توجه به انتخاب مشهد در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام این اتحادیه محل برگزاری نهمین اجلاس خود را در این شهر مقدس تعیین کرده است.
میرزائیان با بیان اینکه این اجلاس از 9 تا 16 تیرماه سال جاری برگزار می شود، خاطر نشان کرد: 230 شبکه عضو اتحادیه شبکه های رادیو و تلویزیونی جهان اسلام هستند که تا کنون حضور 200 شبکه از این تعداد از 36 کشور اسلامی در اجلاس نهم قطعی شده است.
مدیر دبیرخانه ستاد شهری رویداد مشهد 2017 ادامه داد: این نشست با رویکرد معرفی ظرفیتهای مشهد به جهان اسلام برگزار می شود و برپایی هفته فیلم اسلامی، بازار فیلم، فیلم مشهد و نمایشگاه تجهیزات رادیویی و تلویزیونی از برنامه های جانبی این اجلاس است.
میرزائیان یادآور شد: هنوز تعداد آثار راه یافته به این اجلاس و بخشهای جانبی آن قطعی نیست.
سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی (ISESCO) با عضویت 57 کشور اسلامی، کلانشهر مذهبی مشهد را برای سال 2017 میلادی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آسیا انتخاب کرده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *