مهاجری: به سیاه‌جامگان تعلق خاطر دارم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: من به باشگاه سیاه‌جامگان تعلق خاطر دارم و این موضوع را کتمان نمی‌کنم اما به نظرم عباسی عجله کرد و این کار در دوران حرفه‌ای گری آماتور بود.

رضا مهاجری با اعلام این خبر که تمرینات تیمش 3-4 روزی است که با 20 نفر آغاز شده است، افزود: در حال حاضر تمرینات‌مان را در مشهد پیگیری می‌کنیم و مشغول آماده‌سازی تیم هستیم.

وی در خصوص پیوستن مصطفی احمدی به سیاه‌جامگان و اینکه مالک باشگاه پدیده ادعا کرده بود برای بازگشت احمدی با مهاجری تماس گرفته است، اظهار کرد: بله آقای عباسی با من تماس گرفت ولی بحث اجازه نیست. اختیار بازیکن دست باشگاه است و باشگاه با احمدی قرارداد بسته بود. متاسفانه آن روز وقتی با من تماس گرفتند متوجه شدم که احمدی در تمرین عصر ما شرکت نکرد و البته باشگاه نیز به این موضوع واکنش نشان داد.

مهاجری تاکید کرد: من به سیاه‌جامگان تعلق خاطر دارم و این موضوع را کتمان نمی‌کنم ولی به هر صورت باید یکسری مسائل را رعایت کنیم. فکر می‌کنم جدایی بازیکن به این شکل کار خوبی نبود.

وی در خصوص اینکه آیا نقل و انتقالات تیمش ادامه دارد یا خیر، گفت: در حال جذب 3 بازیکن هستیم که این 3 نفر عیار تیم ما را بالا خواهند برد. سرشناس بودن بازیکن مهم نیست بلکه کیفیت مهم است.

مهاجری در پایان از برگزاری اردوی تیمش در کشور ترکیه خبر داد و اضافه کرد: در پایان این ماه راهی ترکیه خواهیم شد و 10 روز در آنجا هستیم و طبق برنامه که به باشگاه دادم بعد از اردو به مشهد برمی‌گردیم و تمرین می‌کنیم و سپس برای برگزاری چند بازی دوستانه به تهران خواهیم آمد و تا یک هفته قبل از لیگ در تهران خواهیم بود و سپس خود را آماده مسابقات می‌کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *