استعفا از شورای شهرستان مشهد نه شهرمشهد

علیرضا شهریاری عضوشورای اسلامی شهرستان مشهد با ارسال نامه ای به رئیس شورای شهر مشهد از عضویت در شورای اسلامی شهر مشهد استعفا داد. به گزارش صبح امروزشهریاری روزگذشته با ارسال نامه ای به محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد خواستارجایگزینی فردی دیگر از اعضای شورای شهر مشهد در شورای شهرستان مشهد شد.

برخی افراد در رسانه های اجتماعی و سایت ها با این تصور اشتباه که یکی از اعضای شورای امید کم شده است ، ذوق زده  خبر این استعفا را منتشر کردند اما علیرضا شهریاری در خبر دیگر اعلام کرد که از شورای شهرستان کمشهد استعفا داده نه شورای شهرمشهد.

 در متن نامه علیرضا شهریاری به محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد آمده است: بدینوسیله استعفای خود را از نمایندگی در شورای اسلامی شهرستان مقدس مشهد تقدیم می دارم و سربلندی و عظمت جمهوری اسلامی ایران و عزت و اقتدارغیر شهرستان مشهد و هم میهنانم را از خداوند منان طلب می نمایم. برای جنابعالی و همکاران در موقعیت حساس کنونی در ادای وظیفه سنگینی که بر عهده دارید آرزوی توفیق روز افزون دارم.

دلیل استعفا

هم چنین عصر روز گذشته شهریاری دراین باره گفت: به دلیل مشغله زیادی که در شورای شهر کمشهد و عضویت در کمیسیون های مختلف دارم، طی نامه ای به رئیس شورای اسلامی شهر مشهد انصرافم را اعلام کردم.

وی ادامه داد: از عضویت در شورای اسلامی شهرستان مشهد انصراف دادم تا فردی دیگری به نمایندگی از شورای شهر مشهد، به شورای شهرستان معرفی شود.

وی تاکید کرد: نامه استعفا نیز مربوط به شورای اسلامی شهرستان و نه شورای شهر مشهد بوده است.

این در حالی است که برخی از شبکه های مجازی و سایت های این گونه برداشت کرده بودند که شهریاری از عضویت در شورای شهر مشهد استعفا داده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با بیش از 230 هزار رأی، به‌عنوان ششمین نفر از لیست امید، به شورای شهر مشهد راه پیدا کرد و در سال اول و دوم شورا، با تصمیم اعضای شورا، عضو هیئت رئیسه شوراست. علیرضا شهریاری، علاوه بر این رئیس انجمن داروسازان استان و نائیب رئیس داروسازان کشور رابرعهده دارد.

علی علی نژاد

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *