حمله موشکی سپاه، ‌قدرت بازدارندگی ایران را نشان داد

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس، گفت: اقدام اخیر سپاه در حمله موشکی علیه داعش قدرت بازدارندگی و آمادگی ایران برای دفاع از امنیت کشور را نشان داد. جلیل رحیمی جهان‌آبادی با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر تروریست‌های تکفیری در سوریه، اظهار کرد: طبق موازین و مقررات بین المللی از جمله ماده 51 منشور سازمان ملل متحد،‌ دفاع مشروع هر کشوری از تمامیت ارضی، امنیت آن و مردمش مجاز است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که در منطقه خاورمیانه از امنیت و ثبات برخوردار است، در چند هفته گذشته مورد هجوم گروه داعش قرار گرفت و مظلومانه شهروندان عادی و کارکنان مجلس شورای اسلامی را به خاک و خون کشیدند. این نماینده اصلاح طلب مجلس، تصریح کرد: جدای از آسیب روانی که داعش به امنیت و آرامش کشور وارد کرد، لازم بود قدرت بازدارنده ایران علیه اقدام داعش و برای دفاع از تمامیت ارضی و امنیت ایران انجام می‌شد.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس در ادامه بیان کرد: به نظرم حمله موشکی به منطقه تحت قدرت داعش در سوریه اقدام مناسبی بود که هم بازدارنده بوده و هم نشان داد که ایران آمادگی کامل برای دفاع از امنیت و آرامش جامعه خود در منطقه خاورمیانه را دارد. رحیمی جهان‌آبادی خاطرنشان کرد: اقدام موفقیت آمیز سپاه،‌ اقدام شایسته‌ای بود که نشان می‌دهد قدرت بازدارندگی ما باعث ثبات می‌شود و ایران کشوری نیست که وقتی به امنیت و آرامش آن آسیب وارد شود، ساکت باشد.

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *