نیازی به تخریب کاندیداهای دیگر برای پیروزی نداریم

رییس ستاد جوانان و دانشجویان روحانی در استان خراسان رضوی گفت: نیازی به تخریب کاندیداهای دیگر برای رسیدن به پیروزی نداریم.
مرتضی کرامت در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: دولت یازدهم برای مبارزه و مدیریت حجم فسادهایی که در بدنه دولت وجود داشت نیازمند این بود تا از مدیران با تجربه استفاده کند و همچنین استخدام های فراوانی که در اواخر دولت قبلی انجام شد باعث شد تا دولت آنطور که شایسته است نتواند در حوزه جوان گرایی اقدام کند.
وی افزود: البته انتقادها را از روز اول به دولت منتقل کردیم و همچنین از اولین روزهای فعالیت ستاد جوانان و دانشجویان، بکارگیری هرچه بیشتر جوانان در دولت آینده جز درخواست های ما بوده است که باتوجه به هموار شدن مسیر کشور، جوان گرایی در دولت آینده با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.
کرامت با اشاره به اینکه ما انتقاد را جزیی از مرام اصلاح طلبی می‌دانیم، افزود: ما همچون دوستان اصولگرا نیستیم که به خاطر اینکه دولت همفکرمان حاکم است چشممان را بر هرگونه اشکال و اشتباه ببندیم، ما همیشه انتقادها را مطرح کرده ایم و دولت هم در حد توان در جهت رفع انتقادات تلاش کرده است.
رئیس ستاد جوانان و دانشجویان روحانی در خراسان رضوی درخصوص فعالیت‌های ستاد جوانان و دانشجویان روحانی در خراسان رضوی اظهار کرد: در حوزه تبلیغات تابع برنامه‌ریزی های ستاد مرکزی هستیم، اما در جلسات ستاد دانشجویان و جوانان تاکید کرده ایم که در انواع تبلیغات فضای مجازی و حقیقی اصول اخلاقی رعایت شود و تخریب رقیبان اتفاق نیافتد.
کرامت بیان کرد: محور برنامه‌های ما در ستاد جوانان و دانشجویان انسجام کامل در فضای جوانان و استفاده از همه پتانسیل‌هایی است که حول محور حمایت از دکترروحانی امکان تجمیع دارند.
این فعال سیاسی  اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه تخریب افراد نه تنها در مرام و اعتقاد ما نیست بلکه معتقدیم هیچ نیازی به تخریب کاندیداهای دیگر برای پیروزی نداریم، افزود: اگر بتوانیم دستاوردهای دولت را که متاسفانه در چهار سال گذشته مورد بی مهری صداوسیما و برخی رسانه‌های رسمی قرار گرفته تببین کنیم و مردم با واقعیت‌ها مواجه شوند می‌توانیم با همراهی آنان پیروز این عرصه باشیم.
وی گفت: متاسفانه در این روزها شاهد وعده‌های عوام فریبانه‌ای هستیم که هم با واقعیت‌های کشور متناسب نیست و هم با مسایل علمی و تخصصی همخوانی ندارد.
عضو هیات رییسه حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی با بیان اینکه متاسفانه وعده‌ها صرفا برای جذب آرا گفته می‌شوند و هیچ پشتوانه‌ای ندارد، عنوان کرد: معتقدیم اگر شعاری توخالی و وعده‌های اقتصادی غیرصحیح در مورد دولتی که میخواهیم مستقر شود دادیم، این مساله هیچ تفاوتی با پول دادن و رای خریدن ندارد و به همان مقدار غیراخلاقی است.
وی بیان کرد: آقای روحانی به عنوان دولت مستقر کارنامه‌ای دارند و آن کارنامه مورد بررسی قرار می گیرد اما عمده رقیبان کارنامه اجرایی ندارند و اگر هم دارند بسیار محدود و همراه با اشکالات فراوان بوده است.
رئیس ستاد جوانان و دانشجویان روحانی در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم برخی افراد روند خود را تغییر دهند و همانطور که ادعا دارند اخلاقی‌تر و منطقی تر به مسایل نگاه کنند و وعده های عوام فریبانه ندهند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *