برخی کاندیداها به جای بیان آرزوهایشان وعده‌های عملی بدهند

یک عضو فراکسیون امید در واکنش به برخی وعده‌های انتخاباتی همچون ایجاد پنج میلیون شغل و دو یا سه برابر کردن یارانه ها گفت: کاندیداها به جای بیان آرزوهایشان وعده‌های عملی بدهند.
جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه توان دولت و مجلس مشخص و تعریف شده است، اظهار کرد: تحقق برخی وعده‌هایی که از سوی کاندیداها بیان می‌شوند به لحاظ علمی و منطقی امکان پذیر نیست.
وی تصریح کرد: زمانی که دولت وعده ایجاد چندین میلیون شغل و چند برابر کردن یارانه‌ها را می‌دهد باید در توان و ظرفیت دولت باشد اما همانطور که رییس قوه مقننه بیان کردند چنین اعتباراتی در توان کشور نیست.
نماینده مردم تربت جام،‌ تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای کاندیداها احترام قائل هستیم و نمی خواهیم آن ها را به پوپولیسم متهم کنیم اما مشخص نیست زمانی که کشور چنین توانی ندارد با چه هدف و منظوری چنین وعده هایی بیان می‌شوند.
این عضو هیات علمی دانشگاه آزاد همچنین با اشاره به تغییر ناگهانی رییس دانشگاه آزاد بیان کرد: این تغییر ناگهانی قابل فهم و درک نیست و برای این منظور هیچ جلسه‌ای هم با فراکسیون دانشگاه آزاد مجلس شورای اسلامی برگزار نشده بود.
رحیمی جهان آبادی افزود: فراکسیون دانشگاه آزاد مجلس هیچ اطلاعی از این موضوع نداشت و با مجمع نمایندگان نیز موضوعی مطرح نشده بود.

وی ادامه داد: آقای میرزاده جز نیروهای توانمندی و قوی دانشگاه آزاد بودند اما به هرحال این اتفاق رخ داده و تصمیم هیات امنا هم براساس اساسنامه و قانونی بوده است.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه جلسه مشترکی را با سرپرست دانشگاه آزاد یا هیات امنا برگزار خواهیم کرد تا دلایل این تغییر ناگهانی را برای فراکسیون دانشگاه آزاد مجلس توضیح دهند، خاطرنشان کرد: فراکسیون دانشگاه آزاد مجلس تلاش خواهد کرد تا آسیبی به دانشگاه آزاد وارد نشود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *