تهدید کامرانی‌فر به استعفا؛ به خاطر یک داور!

در روزهای گذشته صحبت‌هایی مطرح شد که حسن کامرانی‌فر رئیس مشهدی دپارتمان داوری به دلیل برخی مسائل قصد کناره‌گیری از دپارتمان داوری را دارد. کامرانی‌فر به دلیل در پیش بودن هفته پایانی لیگ برتر، حاضر نیست صحبت کند و ترجیح می‌دهد در این شرایط سکوت کند تا داوران در این هفته بدون تنش و با آرامش قضاوت کنند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قضاوت یک داور در دیدار هفته پایانی لیگ دسته اول باعث ناراحتی رئیس دپارتمان داوری شده است. دیدار اکسین البرز و مس کرمان در حالی در کرج به قضاوت عباس راکی برگزار شد که دپارتمان تصمیمی برای دادن قضاوت این بازی به راکی نداشت، اما کمیته داوران با فشار و نفوذ خود تصمیم گرفت قضاوت این بازی را به راکی بدهد. کامرانی‌فر اعتقاد داشت که راکی در فصل جاری در دو تستی که دپارتمان برای داوران در نظر گرفته بوده، شرکت نکرده و سوابق خوبی هم ندارد. این داور همان شخصی است که در یکی تست‌های داوری به حسین عسگری حمله کرده بود!

نکته قابل توجه اینکه، در اسامی داوران هفته پایانی لیگ دسته اول که در سایت فدراسیون فوتبال اعلام شد، اسامی داوران اکسین البرز – مس کرمان دیده نمی‌شد! در این اتفاق، فدراسیون فوتبال و دبیرکل نقشی در آن نداشته‌اند، اما کمیته داوران تصمیم گرفته که قضاوت بازی را به راکی بدهد.

کامرانی‌فر مدعی است که این فصل تلاش کرده از داورانی استفاده کند که حق بیشتری به نسبت سایر داوران داشته باشند. او به خاطر این اتفاق، تهدید به کناره‌گیری از دپارتمان داوری کرده و از مسئولان خواسته به این موضوع ورود کنند تا داوران با آرامش قضاوت خود را انجام دهند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *