ترامپ بار دیگر عدم آگاهی سیاسی خود را به نمایش گذاشت

یک فعال سیاسی گفت: رئیس جمهور آمریکا با سخنان اخیرش در مورد ایران بار دیگر عدم آگاهی سیاسی خود را به نمایش گذاشت.

جواد آرین منش با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: آقای ترامپ در رابطه با ایران یک بار دیگر اشتباه فاحشی در تحلیل هایش مرتکب شد و با سخنانش عدم پایبندی به تعداتش را در معرض دید جهانیان به نمایش گذاشت.

وی افزود: این اقدام و سخنان بدون تردید مورد استقبال هیچ کشور آزادی خواه به جز اسرائیل، منافقین و عربستان قرار نگرفت و نتیجه این موضع گیری ها انزوای آمریکا و جدا شدن اروپا از این کشور است.

نماینده اسبق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی  ابراز کرد: اتحاد یه اروپا مسیر خود را از آمریکا جدا کرد و خروج آمریکا را از برجام به زیان این کشور ارزیابی کرد و اعتبار این به اصطلاح ابر قدرت در جهان مخدوش و از سوی دیگر حقانیت ایران در منظر چشم جهانیان اثبات شد.

وی با بیان اینکه سخنان ترامپ آثار و پیامدهایی که در داخل کشور داشت گفت: این سخنان یکپارچگی و انسجام و وحدت ملی را در کشورمان سبب شد و مردم متوجه شدند که برای مقابله با زیاده خواهی های آمریکا راهی جز انسجام، همدلی و تبعیت از رهبری وجود ندارد  و از سوی دیگر لزوم تقویت ابعاد نظامی جمهوری اسلامی ایران در برابر هر گونه تجاوز استکبار جهانی محرز شد. ما باید در این مسیر  از هیچ حرکتی فروگذار نکنیم و اعتمادی نیز به آمریکا نداشته باشیم.

آرین منش تاکید کرد: نکته قابل تامل دیگر، پاسخ منطقی و قاطع رئیس جمهور کشورمان در برابر سخنان نسنجیده ترامپ بود که در فصول مختلف عدم آگاهی های سیاسی و اجتماعی او را نشان داد و مواضع قاطع جمهوری اسلامی را تبیین کرد.

 

 

منبع: مهر

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *