آغاز گازرسانی به 16 روستای کلات با 130 میلیارد ریال اعتبار

طرح گازسانی به 16 روستای شهرستان کلات در خراسان رضوی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان و تنی چند از نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

سید حمید فانی در این مراسم که در محل روستای ایده لیک شهرستان کلات برگزار شد، اظهار کرد: شرکت گاز خراسان رضوی رکورددار اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در خصوص گازرسانی روستایی در کشور بوده است.

وی افزود: در سال گذشته موفق شدیم به لطف خدا و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان، 365 روستا را گازرسانی و عملیات اجرایی 365 روستا را آغاز کنیم. از این جهت به تعبیری در سال گذشته هر 12 ساعت یک روستا گازرسانی شد. امسال نیز عهد کرده‌ایم هر روز یک روستا و دو مورد صنعت را گازرسانی کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به  وضعیت گازرسانی روستایی کلات مطابق با آخرین تقسیم بندی‌های کشوری عنوان کرد: در حال حاضر 9 روستای کلات با ضریب نفوذ 59.6 گازدار بوده و با یاری خداوند با بهره برداری از این 16 روستا با جمعیت 1800 خانوار به ضریب 94.4 خواهیم رسید.

فانی ادامه داد: 130 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است، همچنین امیدواریم با تعامل و همکاری مردم و مسئولان در مدت زمان 365 روز موفق به بهره‌برداری از آن خواهیم شد.

وی با بیان اینکه آمادگی شرکت گاز خراسان رضوی برای گازرسانی به دو روستای فاقد گاز حمام قلعه و جلیل آباد در کلات خبر داد، عنوان کرد: در صورت مساعدت مسئولان برای صدور مجوزهای لازم این دو روستا نیز گازرسانی شده و به ضریب 100درصد خواهیم رسید.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *