اصحاب رسانه نسبت به رویکرد دشمن آگاه هستند

 

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی گفت: اصحاب فرهنگ و رسانه نسبت به رویکرد دشمن آگاه هستند و اجازه نمی دهند اصول انقلاب و استقلال کشور مخدوش شود.

به گزارش ایسنا، مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در سفر به شهرستان نیشابور با مسئولان این شهرستان دیدار کرد و ضمن حضور در جمع اصحاب رسانه و فرهنگ این خطه از خراسان، حمایت مردم از سیاست های نظام را سرمایه اصلی کشور دانست و اظهار کرد: وابستگی دولت و نظام جمهوری اسلامی به این مردم را اساس استقلال خود می دانیم.

وی افزود: کشورهای منطقه به جای وابستگی به ملت های خود، امنیت را از قدرت های جهانی وام می گیرند. این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران علیرغم چهل سال توطئه و شرارت دشمن، همچنان کشوری مستقل، قدرتمند و در تأمین امنیت خود و هم پیمانانش در منطقه کاملاً بر اوضاع مسلط است.

مشاور وزیر اطلاعات همچنین تأکید کرد: راهبرد ائتلاف غربی، سعودی و صهیونیستی آن است که با استفاده از روش های نرم، ملت ایران را از استقلال خواهی سرخورده و ناامید سازد.

وی در ادامه یادآور شد که برای مقابله با این راهبرد به تلاش و همکاری همه آحاد جامعه خصوصاً ظرفیت اصحاب فرهنگ و رسانه نیاز است.

این مقام امنیتی همچنین تصریح کرد: رویکردها و فعالیت های فرهنگی نباید خنثی یا تحت تأثیر فرهنگ بیگانه باشد، بلکه باید استقلال و اهداف ملی را تقویت کند.

مدیر کل اطلاعات استان با اشاره به اصل نهم قانون اساسی، دولت و آحاد جامعه را برای حفظ و حراست از استقلال فرهنگی کشور مسئول دانست و تأکید کرد: رسانه‌ها باید روح امید و بالندگی را به جامعه بدمند و برای تحقق اهداف انقلاب فرهنگی که امام خمینی (ره) بنیانگذار آن بوده و مقام معظم رهبری آن را هدایت می کنند، فرهنگ انقلابی را ترویج نمایند.

وی در ادامه از اهالی فرهنگ و رسانه خواست که اجازه ندهند از مقوله فرهنگ برای سرکوب رویکردهای انقلابی و استقلال طلبانه کشور سوء استفاده شود.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و رسانه نسبت به رویکرد دشمن آگاه هستند و اجازه نمی دهند اصول انقلاب و استقلال کشور مخدوش شود، تأکید کرد: همان گونه که اجازه نمی دهیم جریان وابسته به دشمن از نجابت مردم و امنیت کشور برای اغراض خود سوء استفاده کند، اجازه نخواهیم داد به بهانه های واهی، فضای فعالیت فرهنگی تنگ شود.

مشاور وزیر اطلاعات همچنین با بیان این که اساس فعالیت در نهضت انبیای الهی مبتنی بر ارتقای فرهنگ عمومی و باور جامع شکل گرفته، یادآور شد: پرهیز از ظلم کردن و ظلم پذیری، تشکیل امت واحده اسلامی، ایجاد روحیه برادری بین مسلمانان، برابری مردان و زنان جامعه، رشد اخلاق و معنویت و نهادینه شدن حیا در جامعه از خصوصیات فرهنگ اصیل است.
انتهای خبر

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *