آیین آغاز به کار هیئت ۲۵۱ دادرسی مالیاتی در استان

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی از آغاز به کار هیات 251 دادرسی مالیاتی در استان خبر داد.

علی رسولیان با اعلام این خبر افزود: در پی تفویض اختیار به استان‌ها، این هیات با حضور تشکل‌ها و دستگاه‌های اقتصادی برای نخستین بار در محل سازمان اقتصاد دارایی آغاز به کار کرد است.

وی با بیان این که هیات 251 تاکنون در سطح ملی و در وزارت اقتصاد و دارای برگزار می‌شد، اظهار کرد:  بر اساس تفویض اختیار وزیر، تا 50 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و 500 میلیون تومان برای اشخاص حقوقی در استان‌ها تصمیم گیری می‌شود.

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: رئیس و اعضا هیات مشخص و احکام خود را دریافت کردند.

رسولیان تصریح کرد: راه اندازی این هیات علاوه بر کمک به داد رسی مالیاتی در استان، نقش حمایتی جدی در حوزه تولید و کارآفرینان است که نسبت به پرونده‌های ماللیاتی خود و مالیات دریافتی از آنها شکایتی داشته باشند.

وی گفت: به منظور کمک به تولید کنندگان استان پارسال 700 میلیارد تومان بدهی مالیاتی تولید کنندگان تقسیط شده که 350 میلیارد تومان بالای 12 ماه تقسیط شده است.

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی ادامه داد: تلاش بخش مالیاتی استان این است که در همان مراحل اولیه پرونده‌ها را رسیدگی کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *