ترخیص 14 نفر از مصدومان تصادف از بیمارستان در گناباد
رئیس بیمارستان علامه بهلول گنابادی گفت: 14 نفر از مصدومان سانحه تصادف روز پنج شنبه اتوبوس با کامیون در جاده گناباد – تربت حیدریه پس از اقدامات درمانی لازم از این بیمارستان مرخص شدند. محسن صاحبان ملکی روز پنجشنبه افزود: 20 مجروح این سانحه صبح پنجشنبه با پنج دستگاه آمبولانس فوریتهای پزشکی به بیمارستان علامه […]
