کمک 27 میلیونی خیرین به موسسه غدیر

مدیر مجموعه فرزندان غدیر گفت: مبلغی حدود 27 میلیون تومان توسط خیرین برای کمک به فرزندان غدیر جمع آوری شد.

به گزارش «صبح امروز» مراسم دهمین گردهمایی خیرین فرزندان غدیر مشهد که با حضور مسؤلین مؤسسه فرزندان غدیر و برخی مقامات شهری و استانی و اعضای شورای شهر پنجم در سالن همایش‌های ساپکو برگزار شد.

تقوی مدیر مجموعه فرزندان غدیر با اشاره به سوره مائده درباره کمک به یتیمان گفت: مجموعه فرزندان غدیر در سال گذشته توانسته است 225 خانواده را تحت پوشش قرار دهد، که چیزی در حدود 400 فرزند غدیر به مجموعه اضافه شده است. همچنین برای فرزندان غدیر در سال گذشته چهار بار توزیع سبد کالا انجام شده که شامل اقلام اساسی مثل لوازم التحریر، برنج و روغن و غیره بوده است.

وی بیان کرد: مجموعه فرزندان غدیر با هدف حمایت از بچه‌های بی‌سرپرست از دوران شیرخوارگی تا هنگام ازدواج برای این بچه‌ها فعالیت می‌کند و در طول سال گذشته ده نفر از همین بچه‌ها که به سن ازدواج رسیده‌اند با تأمین هزینه مراسمات و بخشی از جهیزیه آنها از طرف مؤسسه ازدواج کرده‌اند.

تقوی افزود: تمامی فرزندان غدیر در شرکت‌هایی که مؤسسه با آنها هماهنگی داشته است مشغول به کار هستند. همچنین در بحث آموزش و تحصیلات که یکی از اهداف مهم برای فرزندان غدیر مشهد است همگی بچه‌های غدیر در شرایط تحصیلی خوبی قرار دارند و امسال یازده نفر از آنها موفق به ورود در دانشگاه در رشته‌هایی مثل مهندسی پزشکی و عمران شده‌اند.

در این همایش علی حسنی، معاون فنی و فن‌آوری‌های نوین سازمان انتقال خون خراسان ضمن تشکر از خیرین و اهداء کنندگان خون گفت: سازمان انتقال خون خراسان با اینکه سازمان بزرگی نیست اما وظیفه خطیر و بزرگی را در قبال جامعه برعهده دارد.

حسنی ضمن تأکید بر نیاز سازمان اتقال خون به کمک مردم و خیرین در بحث اهداء خون افزاد: گرچه کمک‌های مادی و فیزیکی بسیار پسندیده است اما در جامعه نیاز به همکاری و کمک همه جانبه داریم تا فرهنگ اهداء خون در جامعه رشد کند و در مسیر این فرهنگ‌سازی، خیرین و مردم باید از هر امکانات و تریبون که در اختیار دارند، حداکثر استفاده را ببرند.

همچنین در ادامه مراسم که با حضور تیم ملی دوچرخه سواری برگزار گردید، محمد دانشور کاپیتان تیم ملی و رکورددار یک کیلومتر آسیا قبل از عزیمت به بازی‌های آسیایی به فرزندان غدیر قول داد در صورت کسب مدال در بازی‌های آسیایی آن را به فرزندان غدیر اهداء کند.

 

 

سرویس اجتماعی «صبح امروز»

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *