«عشق»

«شکست را به جان بخر، نومیدی و حزن را به جان بخر اما هرگز دست از جستجوی عشق برندار. تا زمانی که کاوشگر عشق باشی، برنده نهایی خواهی بود».

همه می دانند چگونه عشق بورزند چرا که همه ی ما با این موهبت به دنیا آمده ایم.برخی استعدادی ذاتی برای عشق ورزیدن دارند اما بیشتر ما باید آن را دوباره بیاموزیم.باید چگونه عشق ورزیدن را به یاد آوردیم و خاطرات گذشته را در هم شکنیم،شادمانی ها و حزن هایش را رها کنیم، بالا و پایین هایش را فراموش کنیم تا بتوانیم به نظاره ریسمان پیوندی که در پس هر مواجهه وجود دارد،بنشینیم و بدانیم که هماره ریسمان عشق در همین نزدیکی است…

«عشق نه بزرگ است نه کوچک. عشق به سادگی خود عشق است.نمی‌توان آن را به سان جاده‌ای با متر و کیلومتر اندازه گرفت. اگر چنین کردی بدان که احساس ناب خود را با آنچه دیگران می‌گویند یا آنچه در امیدش بوده‌ای، قیاس کرده‌ای. با این کار تنها داستان‌های دیگران را شنوا خواهی شد و از ادامه مسیر خود باز خواهی ماند».

“عشق (نقل قول های مختلف از پائولو کوئیلو)” کتابی زیبا پر از نقل و قول های شنیدنی و خواستنی با ترجمه فاطمه باغستانی در 3۶۱ صفحه و به قیمت 29۹۰۰ تومان توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

 

 

جواد لگزیان

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *