مسئولان از نگاه‌های منفعت‌طلبانه شخصی بپرهیزند

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با بیان اینکه مشکلاتی در شهر و کشور وجود دارد و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت، گفت: مسئولین باید در دورانی که توفیق خدمت به مردم نصیب ایشان می‌شود، «مردم» را در تمامی عرصه‌ها باید مورد توجه قرار دهند و به فکر منافع شخصی خود نباشند؛ چنین رویکردی سبب می‌شود تا به فکر آینده و آیندگان باشیم.

علیرضا شهریاری در نشست هیئت مدیره کانون حرف استان خراسان رضوی افزود: شرایط شهر مشهد و کشور به گونه‌ای است که دوره آزمون و خطا به پایان رسیده و نباید از راه های آزموده نشده و بدون پشتوانه تحقیقاتی بهره برد.

وی با تاکید بر اینکه باید تجربیات گذشته خود را به کار ببندیم و از آنها استفاده کنیم، تصریح کرد: نواقص و مشکلات را در هر بعدی باید شناسایی نمود و اقدامات لازم برای برطرف کردن آنها را انجام دهیم.

شهریاری بیان کرد: با منافع و مضرات شهر باید آشنایی یابیم و برنامه های خود را برمبنای آنها پیش ببریم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با بیان اینکه مشکلاتی در شهر و کشور وجود دارد و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت، اظهارکرد: مسئولین باید در دورانی که توفیق خدمت به مردم نصیب ایشان می‌شود، «مردم» را در تمامی عرصه‌ها باید مورد توجه قرار دهند و به فکر منافع شخصی خود نباشند؛ چنین رویکردی سبب می‌شود تا به فکر آینده و آیندگان باشیم.

در این نشست یک ساعته هرکدام از اعضای هیئت مدیره کانون به طرح مسائل و مشکلات پیش روی کار خود پرداختند و از مجموعه مدیریت شهری خواستار پیشنهاد مسیری برای برون رفت و توسعه کسب و کارشان شدند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *