بیایید «برای ایران» در کنار هم باشیم  

علیرضا ارزانی | رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان خراسان رضوی

انتخابات سرنوشت‌ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه برگزار می‌شود و در این بین، «مشارکت»، کلیدواژه تعیین کننده‌ای است. چراکه این مهم، ضامن اقتدار کشور در عرصه داخلی و مجامع بین‌المللی است.

مردم سالاری دینی یعنی، مردم همه ارکان نظام سیاسی را انتخاب کنند و با رای خود به فردی اصلح، اداره کشور را به دست گیرند. در این میان، توجه و تاکید آقای دکتر پزشکیان بر استفاده از کارشناسان مجرب در بدنه دولت و در هر حوزه‌ای، مشوق خوبی برای حضور در پای صندوق‌های رای است و بی شک، حضور آحاد مردم، نشان از توسعه‌یافتگی کشور است.

این انتخابات که در فرصت کوتاه قانونی برگزار می‌شود، باید بیانگر بلوغ سیاسی و اداری کشور برای مدیریت بحران ها باشد تا ما نیز همانند کشورهای توسعه یافته‌ای که مشارکت بالایی در انتخابات دارند، با پشتوانه امنیت ملی، قدرت ملی خود را به رخ جهانیان بکشیم.

بی شک، با احترام به سایر نامزدها، دکتر مسعود پزشکیان ضرورت وجود یک رئیس‌جمهور عاقل و باتدبیر در ایران است که علاوه بر اصلاح امور داخلی، می‌تواند در سیاست خارجی نیز موفق ظاهر شود و ایران را به جایگاه واقعی خود برساند.

فرصت مغتنم است و باید تاکید کنم که هشتم تیرماه روز همزبانی ملت شریف ایران و خلق حماسه‌ای است که سرنوشت چهار سال آتی ما به آن گره خورده است. بیایید باهم و درکنار هم باشم؛

برای آبادانی کشور…

برای ایران…

image_print