نیروی انتظامی نیشابور

کلاهبرداری ۹۴۰ میلیونی با ترفند سهام عدالت در نیشابور

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی متهمی خبر داد که با ترفند ارسال لینک جعلی سهام عدالت اقدام به برداشت 940 میلیون ریالی از حساب یک شهروند کرده بود خبرداد.

کلاهبردار ۹۴۰ میلیونی با ترفند سهام عدالت در دام عدالت

به گزارش خبرنگار «صبح‌امروز» در نیشابور ،فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار کرد:در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا در خصوص برداشت غیرمجاز 940 میلیون ریال از حساب بانكی اش، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

سرهنگ حسین احمدی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی دریافتند متهم با ارسال لینک جعلی سهام عدالت از طریق پیامک از ضعف آگاهی مالباخته سوء استفاده و از حساب بانکی وی مبلغ 940میلیون ریال برداشت اینترنتی کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری های تخصصی کارشناسان پلیس فتا حساب بانكی متهم در یکی از استان های غربی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباخته عودت داده شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به ارسال پرونده به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه تصریح کرد :انتظار میرود کاربران با دقت و هوشیاری بالا توصیه های پلیس را سرلوحه فعالیت مجازی خود قرار دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای سایبر با کارشناسان مرکز فوریتهای سایبری پلیس فتا به شماره 096380 تماس حاصل کنند.

🔰 مسعود میرادی:


روزنامه‌نگار

 

image_print