دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی:

جهاد تبیین نیازمند همراهی رسانه ها است

هنگامه طاهری
«رسانه ها پیشانی بیان مسایل مهم سیاسی جامعه هستند و‌ انتقال عملکرد مسئولان به مردم، نیازمند جهاد تبیین است.»
دبیر ستاد انتخابات خراسان رضوی ظهر امروز طی دیدار از اصحاب رسانه روزنامه صبح امروز ضمن اظهار مطلب فوق گفت:کار رسانه بسیار حساس و دشوار است و بدون کمک رسانه ها عملکرد و تلاش مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم دیده نمی شود.
امیر فریدنیا افزود: برای رسیدن به این مهم لازم است مسئولان و معاونان سیاسی و اقتصادی و … بیشتر با رسانه ها هماهنگ باشند.
وی با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی در خصوص روند آمادگی مشهد اظهار داشت:سامانه ثبت نام کاندیداهای از ساعت ۸ صبح امروز فعال شده اما برای جلوگیری از درگیری های سیاسی ثبت نام کنندگان، فعلا اطلاعات محرمانه می ماند.
وی یادآور شد : دوره قبل بیش از ۱۰۰ هزار نفر ثبت نامی داشتیم و هر دوره تعداد آنها ۲۰ درصد افزایش می یابد که نیمی از این ثبت نامی ها مربوط به حوزه مشهد و کلات هستند.
او همچنین بیان کرد:۵۲ درصد از آمار مشارکت در مشهد اتفاق می افتد و چنانچه در مشهد تنها دو درصد افزایش مشارکت داشته باشیم ،مشارکت استان یک درصد افزایش پیدا می کند.
فریدنیا علاوه بر این تصریح کرد:برای کاهش آسیب های انتخابات وارد عمل شده ایم و ۷۰ درصد آسیبها را شناسایی کرده ایم و بر آنیم تا ۸۰ هزار نفر را در حوزه آسیبهای احتمالی آموزش دهیم.
او تصریح کرد:در سالهای گذشته در خصوص انتخابات فقط کار ستادی صورت می گرفته اما این دوره اگر بتوانیم در حوزه آموزش موفق عمل کنیم بحث امانتداری اجرا و سلامت انتخابات تضمین می شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *