بازیگر فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی»:

ریسکِ‌پذیرش نقش جدی یک دیوانگیست که من دارم

بازیگر فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» با بیان اینکه دوست دارم که نقش‌های متفاوت را تجربه و تمرین کنم، گفت: ریسکِ پذیرش نقش جدی یک دیوانگی‌ست که همواره با من است و به من اجازه می‌دهد که نقش‌های متفاوت و بسیار جدی‌تر را هم انجام بدهم.

سیاوش چراغی‌پور در توضیح این موضوع که پس از سابقه طولانی حضور در نقش‌های کمدی بازی در نقش‌های جدی را چگونه ارزیابی کرده و پذیرفته است، گفت: خداوند این نعمت را به من داده است که بتوانم در هر دو حوزه کمدی و جدی کار کنم؛ این موضوعی خوشایند و وسوسه‌برانگیز برای من است که بتوانم در دو حوزه کار کنم.

وی افزود: این‌که هم در کمدی کار کنم و مردم را شاد کنم و هم در نقش‌های جدی تأملی را موجب شوم. این دو فضا حس و حال متفاوتی را می‌طلبند و اعتقادم بر این است که باید در هر کدام حس و حال آن را به شیوه خودش درک کنی.

بازیگر فیلم سینمایی ما همه باهم هستیم (کمال تبریزی ۱۳۹۷) در پاسخ به دشواری ایفای نقش در آثار کمدی، گفت: کمدی ژانر سختی است چرا که لبه پرتگاه است که وقتی از روی آن رد شوی اگر لغزشی داشته باشی، ممکن است خروجی‌اش کاری بی‌مزه باشد و اتفاق نیفتد.

ریسکِ‌پذیرش نقش جدی یک دیوانگیست که من دارم

وی تأکید کرد: البته این کمدی‌ای است که من می‌پسندم وگرنه کمدی انواع متفاوتی دارد؛ اگرچه منکر کارهای سخت و نمایش‌های جدی نیستم.

بازیگر فیلم‌های سینمایی بیرو (مرتضی علی عباس میرزایی ۱۴۰۰) و ملاقات خصوصی (امید شمس ۱۴۰۰) با اشاره به دلیل حضور در کارهای جدی، افزود: ریسکِ پذیرش نقش جدی یک دیوانگی‌ست که همواره با من است و به من اجازه می‌دهد که نقش‌های متفاوت و بسیار جدی‌تر را هم انجام بدهم؛ وقتی فیلم‌نامه به دستم برسد اگر آن را دوست داشته باشم به این موضوع فکر می‌کنم که آیا کار مشابه با آن انجام داده‌ام یا خیر؟

وی افزود: دوست دارم به‌ اندازه تمام‌ کارهای زندگی‌ام نقش‌های متفاوت بازی کنم. این موضوع سخت و زمان‌بر و وقت‌گیر است و من برای این موضوع هزینه بسیاری می‌پردازم چه به لحاظ زمانی و چه از دیگر لحاظ‌ها.

دوست دارم که نقش‌های متفاوت را تجربه و تمرین کنم

چراغی‌پور در توضیح علت حضور در فیلم سینمایی ملاقات خصوصی و تجربه حضور در این اثر، گفت: وقتی آقای امید شمس فیلم‌نامه را برای من فرستادند، به حدی مجذوب فیلم‌نامه شدم که حد و حسابی نداشت و زمانی که نقش را دریافتم این شیفتگی ایفای نقش در من بیشتر شد چون نقش بسیار متفاوتی در کارنامه کاری من محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: تمام تلاشم را کردم که از پس این نقش بربیایم و تمام رنجی که به‌عنوان یک بازیگر در تقابل و همکاری و هماهنگی با بازیگران مقابل و کارگردان بر عهده‌ام بود را به جان خریدم.

بازیگر فیلم سینمایی لانتوری (رضا درمیشیان ۱۳۹۴) اظهار داشت: تمام تلاشم را کردم که بتوانم در بهترین حالت باشم و بهترین نقش خودم را در این مجموعه ارائه دهم و آرزوی خودم این است که این آرزویم برآورده شده باشد اما این‌که تا چه اندازه موفق بوده‌ام را به عهده مخاطبان و تماشاگران این فیلم می‌گذارم.

چراغی‌پور در ادامه و در توضیح کارهایی که در دست انجام دارد خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی هستم که به تازگی پخش آن شروع شده و امیدوارم مردم ببینند و لذت ببرند.

وی ادامه داد: سریال دیگری هم به نام خوش‌نام برای ماه رمضان دارم که کارگردان آن علیرضا نجف زاده است و کاری طنز و جذاب است که در کنار تیمی از بازیگران کمدی تولیدشده است. در جیران نقشی عجیب‌وغریب و متفاوت دارم و در خوش‌نام نقشی کمدی.

این بازیگر در توضیح کارهایی که هنوز تصمیمی برای حضور در آن ها نگرفته است، گفت: دو فیلم کوتاه هم پیشنهادشده است که در حال مطالعه آن‌ها هستم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *