فرمانده انتظامی خراسان رضوی مطرح کرد:

کشف 34 تن مواد مخدر در خراسان رضوی طی یک سال

بنفشه رحیمی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: طی یک سال گذشته ۳۴ تن انواع مواد مخدر کشف و ۲۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و برخورد با اراذل و اوباش نیز با جدیت پیگیری شد.

به گزارش روزنامه «صبح امروز» محمد کاظم تقوی در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در خراسان رضوی با بیان اینکه «عرصه‌های اجتماعی، کانون فعالیت دشمنان است، اما با هوشیاری به دشمنان اجازه هیچ مانوری را نمی‌دهیم» اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا طی ۲۰ ماه گذشته تهدیداتی وجود داشت، اما نیروهای ما به خوبی ماموریت‌های خود را به انجام رساندند. متأسفانه در این بین بیش از ۱۰ نفر از پرسنل در این مدت به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند.

شیوع ویروس کرونا طی ۲۰ ماه گذشته تهدیداتی وجود داشت، اما نیروهای ما به خوبی ماموریت‌های خود را به انجام رساندند. متأسفانه در این بین بیش از ۱۰ نفر از پرسنل در این مدت به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند

تقوی افزود: پلیس خراسان رضوی طی یک سال گذشته در بخش خدمات امدادی، انتظامی و قضایی پاسخگوی پنج میلیون تماس تلفنی بوده است. گفتنی است طی یک سال گذشته ۳۴ تن انواع مواد مخدر کشف و ۲۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و برخورد با اراذل و اوباش نیز با جدیت پیگیری شد.
وی ادامه داد: در مرزها نیز با همکاری ارتش و سپاه، به صورت مقتدر حضور داریم و در حفظ امنیت مرزها جانانه ایستاده‌ایم.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در اجرای منویات رهبری در مانور همدلی نیز حضوری فعال داشت و بیش از ۶ مرحله رزمایش همدلی در خراسان رضوی اجرا شد. از سویی دیگر در عرصه انتخابات نیز با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در کنار سایر نیروها، حماسه‌ای به وجود آمد.

در بخش دیگری از این مراسم مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با بیان اینکه «امنیت، اساس همه تحولات کشور است» اظهار کرد: در کشوری زندگی می‌کنیم که مولفه‌های ناامن کننده بسیار دارد، اما دستگاه‌های امنیتی از جمله نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی، جمهوری اسلامی ایران را در منطقه ناامن غرب آسیا به کشوری پایدار و قدرتمند تبدیل کرده‌اند.

وی افزود: امروز قداره‌کشان دنیا که برای منافع داخلی خود و تسلط بر منافع این منطقه به کشورهای پیرامونی جمهوری اسلامی ایران لشگرکشی می‌کنند به خاطر بازوان پرتوان نیروهای انتظامی و امنیتی مجبور هستند یکی یکی کشورهای منطقه را ترک کنند .آمریکا به عراق، سوریه و افغانستان نیامده بود که برود، اما با دلاورمردی‌های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی مجبور به ترک این کشورها شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *