رونمایی از اپلیکیشن «همسریابی همدم»؛

همسریابی این بار به صورت آنلاین!

پلتفرم همسریابی «همدم» قرار است پاسخگوی نیاز جوانان و خانواده‌ها در امر ازدواج باشد و در راستای تحکیم ازدواج و خانواده به عنوان دستیار عمل کند.

همزمان با روز ازدواج، از اپلکیشن «همدم» به‌عنوان اولین نرم‌افزار رسمی و دارای مجوز در امر همسریابی و مشاوره ازدواج در مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای تبیان رونمایی شد.

تسنیم نوشت: پلتفرم «همدم» سامانه فراگیر همسان‌گزینی مجموعه «تبیان» است که با استفاده از شیوه‌های نو در بستر تلفن همراه طراحی شده است. این پلتفرم قرار است پاسخگوی نیاز جوانان و خانواده‌ها در امر ازدواج باشد و در راستای تحکیم ازدواج و خانواده به عنوان دستیار عمل کند.

همزمان با اول ذی‌الحجه و سالروز مبارک ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که به نام «روز ازدواج» نامگذاری شده است، از اپلکیشن «همدم» به‌عنوان اولین نرم‌افزار رسمی و دارای مجوز در امر همسریابی و مشاوره ازدواج در موسسه فرهنگی رسانه‌ای تبیان رونمایی شد.

کمیل خجسته، مدیرعامل مؤسسه رسانه‌ای تبیان، هدف از طراحی پلتفرم همدم را انتخاب آگاهانه و ازدواج پایدار دانست و گفت: هرچقدر سبک زندگی مدرن و صنعتی قدرت پیدا می‌کند، اتصالات مبتنی بر خانواده نیز دستخوش تغییراتی می‌شود. مهاجرت، زندگی‌های دانشجویی و خوابگاهی، شغل‌ها و تغییر زیست‌گاه بومی در روابط افراد تأثیر می‌گذارد بنابراین این تغییرات سبب شده تا ارتباطات جدیدی در جامعه و به‌ویژه در میان جوانان به وجود آید.

سبک و روش استفاده از این پلتفرم اینگونه است که افراد متقاضی با روش‌های جدید، احراز هویت می‌شوند. سپس تست‌های متفاوت از آن‌ها گرفته می‌شود و با نظارت اساتید روانشناسی از جمله دکتر گلزاری، نسبت به یکدیگر آگاهی لازم را کسب می‌کنند

خجسته با اشاره به ویژگی‌های این پلتفرم تشریح کرد: همدم تلاش می‌کند با رویکرد مبتنی بر خانواده، فضای جدیدی در حوزه ازدواج پایدار با استفاده از ابزار‌های نوین ایجاد کند و تلفیقی از اصالت و سبک صنعتی رقم بزند.

وی ادامه داد: ۱۳ میلیون مجرد در سن ازدواج، رشد زیاد طلاق و کاهش ازدواج و افزایش تجرد قطعی که از جمله مشکلات کشور است، این اهتمام را به وجود آورد تا در این حوزه ورود کنیم و در مسیر جامعه مطلوب گام برداریم.

مدیرعامل مؤسسه تبیان درباره شیوه استفاده از این پلتفرم نیز گفت: سبک و روش استفاده از این پلتفرم اینگونه است که افراد متقاضی با روش‌های جدید، احراز هویت می‌شوند. سپس تست‌های متفاوت از آن‌ها گرفته می‌شود و با نظارت اساتید روانشناسی از جمله دکتر گلزاری، نسبت به یکدیگر آگاهی لازم را کسب می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از گذراندن مراحل مقدماتی، خانواده‌ها توسط افراد آموزش‌دیده و متخصص در جریان قرار می‌گیرند و در نهایت با اتمام این کار، به‌نوعی مثلث آگاهی، شور و تعهد که محور اصلی راه‌اندازی این پلتفرم است، تشکیل می‌شود. همه فعالیت‌ها در این سامانه تحت نظارت خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

مراسم رونمایی از اپلیکیشن «همدم» صبح امروز در مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی «تبیان» با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغاتی اسلامی رونمایی شد.

همدم با ۴ سرویس مهم «همدم‌یاب» برای مجردها، خدمات مشاوره‌ای به شکل تلفنی و حضوری، آزمون‌های روانشناسی، خودآگاهی و سازگاری و مجله آنلاین و محتوا‌های آموزشی در قالب، فیلم، پادکست، اینفوگرافیک و مقالات مختلف در دسترس جوانان و خانواده‌ها خواهد بود و جوانان مجرد متقاضی ازدواج را از ابتدای تصمیم‌گیری برای ازدواج تا ۴ سال پس از آن همراهی خواهد کرد. اپلکیشن «همدم» هم‌اکنون در بازار‌ها و مارکت‌های تلفن همراه قابل دسترسی است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *