نخستین نشست اعضای جدید هیات امنای کلینیک کسب و کار خراسان رضوی برگزار شد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: نخستین نشست اعضای جدید هیات امنای کلینیک کسب و کار این شرکت در سال جاری با محوریت برنامه های عملیاتی سال 1400 برگزار شد.
به گزارش صبح امروز و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، علی بهرامی زاده افزود: در این نشست وظایف اعضای هیات امنای جدید و خدمات قابل ارایه در کلینیک کسب و کار تشریح شد و پیشنهادات برای ارتقای سطح خدمات کلینیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی بیان کرد: برگزاری کلینیک های سیار در خصوص ارایه خدمات مشاوران کلینیک به واحدهای صنعتی، عارضه یابی واحدهای تولیدی، اجرای پروژه های بهبود برای برون رفت واحدها از مشکلات از جمله خدمات قابل ارایه توسط کلینیک کسب و کار شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی به بنگاه های اقتصادی می باشد.
وی اضافه کرد: در این نشست 10 برنامه عملیاتی کلینیک کسب و کار در سال 1400 شامل عارضه یابی بنگاه های اقتصادی، توسعه نظام مدیریت، سرمایه گذاری و تامین مالی، بازاریابی و بازرگانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، توسعه محصول و فناوری، توسعه زیرساختها، تامین مواد اولیه، آماده سازی بنگاه اقتصادی برای ورود به صنعت برای سال جاری ارایه و به آن پرداخته شد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: مقرر شد به منظور نظارت بر انجام برنامه های عملیاتی کلینیک کسب و کار، نشستهای اعضای هیات امنا به صورت ماهیانه برگزار شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *