آجودانی، کترینگ با کیفیت

کترینگ آجودانی با مدیریت آقای محمد آجودانی سال ۹۰ در بلوار سجاد آغاز به کار کرده است، این مجموعه یکی از با کیفیت ترین کترینگ های حال حاضر در شهر مشهد است. محمد آجودانی از علاقه بسیار زیاد خود در زمینه آشپزی می گوید: من از دوره دانشجویی در آشپزخانه های شهر فعالیت داشتم و علاقه و حس خوب من به آشپزی باعث شد تا با کمک همسرم این کترینگ را بعد از سختی های زیاد راه اندازی کنیم و با فعالیت و کیفیت خوب توانستیم مجموعه را گسترش و نیروی کار را افزایش دهیم و مشتری های خوب جذب کنیم.

همچنین وی ضمن تاکید بر روی کیفیت غذاها در تمام این سالها خاطرنشان کرد: اساس کار ما از ابتدا کیفیت بالای غذاها، استفاده از مواد مرغوب مثل برنج ایرانی، گوشت گوسفندی و به خصوص احترام و برخورد خوب با مشتری بوده و خواهد بود. من و پرسنل محترم کترینگ تمام تلاش خود را کردیم  که کیفیت را حفظ و تاحدودی تنوع غذایی بالا ایجاد کنیم تا مشتریان عزیز بتوانند در انتخاب غذا آزادتر باشند. همچنین برای رفاه حال مشتریان سایت سفارش آنلاین غذای آجودانی را راه اندازی کردیم تا بتوانند به صورت آنلاین غذا سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند. قابل ذکر است  که قیمت غذا ها نسبت به مواد اولیه مورد استفاده بسیار مناسب تر از اکثر مجموعه ها است.

این کارآفرین موفق در زمان شیوع بیماری کرونا نیز فعالیت خود را با سیاست‌های مناسب ادامه داد و افزود: انگیزه، عشق و علاقه به کار مدنظر باعث موفقیت در کار می‌شود و از همه سختی ها و مسائل پیش‌رو عبور می‌کنیم. متاسفانه با شیوع بیماری کرونا خسارات زیادی گریبان گیر من و همکاران و سایر مشاغل شده است که با یاری خداوند متعال و توصیه‌های بهداشتی، خودمان را سرپا نگه داشته ایم. از جمله این اقدامات سفارش غذای آنلاین، پرهیز از نشستن در سالن، جلوگیری از ازدحام، ضدعفونی وسایل آشپزخانه و مواد غذایی روزی سه بار، تهیه دستگاه ضدعفونی دست و کارت عابر و از همه مهمتر تمامی پرسنل از ماسک استفاده می کنند.

همچنین وی اشاره کرد: من همیشه کیفیت کار و رضایت مشتری را در دستور کارم بوده است و همیشه مثبت فکر کردم و تا کنون نیز موفق عمل کرده‌ام و به امید خدا در آینده نه چندان دور کترینگ را گسترش داده و کیفیت کار را همچنان بالاتر می‌بریم و انشاالله پاسخگویی بیشتری از مشتریان عزیز خواهیم داشت. در آخر از تمامی مشتریان عزیز که با انتقادات و پیشنهادات خود ما را در بهتر شدن یاری کردند و پشتیبان ما بودند و همچنین پرسنل و همکاران گرامی که صمیمانه با تلاش فراوان در کنار من بودند، تشکر و قدردانی می‌کن

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *