شهردار مشهد؛

پارکینگ پرستار مطالبه چندین ساله مردم بود

شهردار مشهد گفت: هرچه در زمینه عمران و حمل و نقل خدمت رسانی انجام شود، باز هم نیاز بیشتری احساس می شود، این پروژه زمینه ساز ایجاد پارکینگ های بیشتر در سطح شهر و منطقه خواهد شد

به گزارش صبح امروز محمدرضا کلائی در آیین افتتاحیه پارکینگ پرستار که با حضور فرماندار مشهد وجمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: بنده فکر می‌کنم که امروز روز محاسبه است و اعمال خود را محاسبه خواهیم کردتا ببینیم در کجا اشتباهی از ما سر زده و مواردی که ناشی از اخلاق نادرست ما بوده را اصلاح کنیم. امروزه از حجم پروژه های قابل توجهی که در حوزه حمل و نقل انجام شده است مورد تعجب قرار گرفتم. مایه تعجب است که این حجم از پروژه در این دوره در بخش عمران و حمل و نقل به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه هرچه در زمینه عمران و حمل و نقل خدمت رسانی انجام شود، باز هم نیاز بیشتری احساس می شود، تاکید کرد: این پروژه زمینه ساز ایجاد پارکینگ های بیشتر در سطح شهر و منطقه خواهد شد.

شهردار مشهد بیان کرد: پارکینگ پرستار مطالبه چندین ساله مردم بود، بیمارستان شرق شهر مشهد در قلعه ساختمان هم نیز ۲۰ سال است جز مطالبات برآورده نشده مردم است.

کلائی عنوان کرد: در حال حاضر این امکان فراهم شده از ۱۶۰ هکتار دریافتی ۱۸ هکتار را برای پروژه‌ های درمانی مصوب کنیم، این درخواست دکتر بحرینی نیز هست و امیدوارم شورا هم آن را تصویب کند.

وی خاطرنشان کرد: امام رضا(ع)، صاحب این شهر است و او دوست دارد مردم این شهر خوش باشند.

امکان توسعه پارکینگ پرستار وجود دارد

هم چنین نایب‌ رییس شورای شهر مشهد در این مراسم گفت: امکان تملک زمین‌ های اطراف برای توسعه پارکینگ در آینده وجود دارد و خوب است در آینده به این مساله فکر شود.

حمیدرضا موحدی زاده اظهار کرد: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند همه نیازهای مردم را در حوزه پارکینگ پاسخ دهد و نگاه به بخش خصوصی لازم است.

وی ادامه داد: شهردار پیشتر گفته بود خیابان‌ های این محدوده مثل عارف و پرستار پیاده‌ راه شود، آیندگان بر روی این طرح نیز مطالعه کنند.
نایب‌ رییس شورای شهر مشهد بیان کرد: در طول ۴ سال گذشته با وجود تنگنای شدید دولت و تحریم‌ ها چرخ سازندگی در مشهد متوقف نشد. مردم شاهد افتتاح پل‌ ها و پارکینگ‌ ها و مسیرهای جدید بودند.
موحدی زاده تاکید کرد: نیروهای شهرداری در این دوره خلاق بودند و گره‌ های ترافیکی را باز کردند. به همه آن ها که در چهارساله شورای پنجم خالصانه تلاش کردند خداقوت می‌گویم.
احداث پارکینگ پرستار سبب بهبود چهره بین‌المللی مشهد می‌شود
در ادامه این مراسم محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد، عنوان کرد: ترافیک احمدآباد و خیابان پرستار فقط مشکل مردم ساکن این محدوده نیست شهروندان و حتی زائران بسیاری را کلافه کرده بود.
وی اضافه کرد: مراجعه کنندگان به مطب پزشکان این محدوده از خارج کشور هم هستند و این اهمیت اجرای این پروژه را در جایگاه شهر مشهد نشان می‌ دهد.
فرماندار مشهد تاکید کرد: همکاری خوب مدیریت شهری و شورای شهر در این دوره سبب شد که در ۲ سال گذشته فقط سه پرونده به شورای حل اختلاف استان برود که از آنها سپاسگزارم و برای شورای ششم نیز آرزوی موفقیت دارم.

پارکینگ پرستار پس از ۶ سال با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد

هم‌چنین معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در این مراسم از افتتاح پارکینگ پرستار پس از ۶ سال با اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی خبرداد

خلیل الله کاظمی اظهار کرد: این پروژه در سال ۹۴ از سوی شهرداری آغاز شد و یکسال و نیم تملک آن زمان برد.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ تنها پی این پروژه کنده شده بود؛ تا اینکه اواخر همان سال اعتبار تامین شد و امروز در مساحت هزار مترمربع و با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع ، ۲۳۰ جای پارک و اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: در حال حاضر با توجه به حجم بالای ترافیک این منطقه از عموم مردم تقاضا داریم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

کاظمی تصریح کرد: ما در مشهد ۱۴ پارکینگ مکانیزه داشتیم که قرار بر آن بود مورد مزایده قرار گیرد، اما آهن آلات این پروژه ها را به مبلغ کمی از ما خریداری می کردند با این وجود با کمک شرکت های دانش بنیان اولین پارکینگ مکانیزه را در باغ ملی افتتاح کردیم.

وی خاطرنشان کرد: چهار پارکینگ دیگر در پیام، ارشاد، امام رضا (ع) و آزادشهر برای تجهیز در دست پیمانکار است و تا ۲۰ مرداد پارکینگ آزادشهر به بهره برداری می رسد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *