گذرگاهی امن یا تونل وحشت!

‌جعفر علی‌پور | کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد ، مدیرعامل شرکت مهندسی فعال در زمینه پروژه‌های عمرانی شهر

 

به حاشیه‌های شهر مشهد که بروی، مردمی را می‌بینی که می‌خواهند جهت انجام امور روز مره خود عرض بزرگراه‌ها را از طریق عبور از گذرگاه‌های غیر همسطح، زیرگذرهای عابر پیاده طی کرده و از طرفی به طرف بروند. خانمی را دیدم نفس زنان با عجله عبور می‌کند، گذرگاه خلوت و وحشتناک است گویا ترسیده است. اینجا مکانی امن شده است برای کیف قاپ‌ها و سارقین. مردم همه شکایت داشتند از این نا امنی‌ها. ایده‌ای به ذهنم رسید شاید یک راهکار…

با توجه به فضای زیادی که در این زیر گذرهای عابر پیاده حاشیه شهر مشهد وجود دارد، اگر مسئولین شهرداری مشهد اقدام به ایجاد به طور مثال غرفه‌های فرهنگی، روزبازارها و … نمایند، شاید بتوان با یک تیر چند نشان زد. اول ایجاد امنیت در طی روز، دوم ایجاد اشتغال که درآمد حاصل از آن را می‌توان خرج امنیت این مکان‌های پرخطر برای مردم شهر نمود. البته این کار نیاز به کارشناسی‌های زیادی دارد.

بنده جعفر علی پور با بیش از یک دهه تجربه اجرایی پروژه‌های عمرانی سطح شهر مشهد آشنا با مشکلات مردم شهر بوده و همیشه دغدغه‌های ذهنم بوده که بتوانم به سهم خودم نیازهای شهر و همشهری‌های عزیزم کشف کرده و به دنبال ارائه راهکار خوب برای کم شدن مشکلات شهر باشم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *