رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد؛

ساماندهی جمعه بازار شهید شوشتری، پاسخی به مطالبه چند ساله مردم

رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در شورای پنجم در تلاش برای جابه جایی این جمعه بازار بودیم که خوشبختانه در ۶ الی هفت ماهه ابتدایی فعالیت شورای پنجم، سایتی آماده سازی شد و جمعه بازار عملا از نیمه فروردین ۱۳۹۷ به مکان جدید منتقل شد.

به گزارش صبح امروز، رمضانعلی فیضی در بازدید از پروژه تعریض پل انتهای پنجتن و مسیر دسترسی به جمعه بازار شهید شوشتری به همراه مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد، اظهار کرد: مطالبات فراوان مردمی برای جابه جایی این جمعه بازار که در جاده میامی در یک بافت مسکونی قرار گرفته بود، وجود داشت که به آن پاسخ داده نشده بود.
وی افزود: ما در شورای پنجم در تلاش برای جابه جایی این جمعه بازار بودیم که خوشبختانه در ۶ الی هفت ماهه ابتدایی فعالیت شورای پنجم، سایتی آماده سازی شد و جمعه بازار عملا از نیمه فروردین ۱۳۹۷ به مکان جدید منتقل شد.
رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: پس از جابه جایی به تدریج یکسری نیازمندی هایی ایجاد و نواقصی آشکار شد که از جمله آن میتوان به راه دسترسی به این جمعه بازار و تدارک و پیش بینی پارکینگ مجاور آن اشاره کرد.
فیضی خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا سبب کاهش مراجعات مردمی به این مکان شد و مدیریت شهری نیز از این فرصت استفاده کرد و در قدم اول خوشبختانه روی کشف رود و در کنار پل قدیمی یک پل دیگری را ایجاد کردیم.
وی اضافه کرد: سپس جاده تعریض شد امیدواریم با رفع برخی تاسیسات معارض که با همکاری شرکت برق صورت می گیرد، انشالله به زودی شاهد افتتاح این جمعه بازار باشیم و بعد از ریشه کن شدن کرونا مردم بتوانند از تمامی ظرفیت این مکان استفاده کنند.
رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بهره برداری این مکان از ۱۵ فروردین به صورت موقت آغاز شد اما به تدریج تاسیسات و زیرساخت هایی همچون ایجاد سکو، مکان هایی برای ایجاد مبلمان، درختکاری و همچنین یکپارچه سازی ساختمان ها در دست اجرا است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *