بیش از 4 دهه از انقلاب شكوهمند اسلامی می گذرد؛ 4 دهه رشد و بالندگی و پیشرفت و عزت و افتخار

در بهمن‌ماه 57 بود که با پرشکوه‌ترین استقبال تاریخ، دهه مبارک فجر آغاز شد تا یکی از ماندگارترین روزها در تاریخ معاصر ایران عزیز رقم بخورد و سال‌ها مردم ولایتمدار و انقلابی ما آن را جشن بگیرند و بزرگ بدارند.
دهه خجسته و مبارک فجر، روزهای پاینده‌ترین جشن بالندگی و سرافرازی در تقویم انقلاب اسلامی است که یادآور اعجاز دستان به هم پیوسته ملت بیدار و پر افتخار کشور عزیزمان است؛ آری، دهه فجر را می‌توان یادآور نغمه‌های سرخ و جاودانی دانست که در رهگذر بادهای تند پاییزی چکامه بلند فریاد سرودند و در چشم انداز آفتاب و سایه سار ایمان خویش در موج خون شناور گشتند.
حال این دهه به روزهای پایانی خود رسیده و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، خود را برای بزرگداشت 22 بهمنی دیگر آماده می‌سازند؛ البته یوم‌اللهی که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، شاید رنگ‌وبویی متفاوت از سال‌های قبل داشته باشد ولی ملت ایران، خواهند خروشید و به نوع دیگری فریاد و شعار دندان‌شکن «مرگ بر آمریکا» را سر خواهند داد.
بهمن امسال فریادگر بیش از چهل سال اقتدار، عزت، ایمان و عشق، خدامحوری و تعبد، شجاعت و شهامت، اخلاص و ایثار، امید و وفاداری، جهاد و تسلیم ناپذیری، هوشیاری و بیداری و ولایت پذیری و ولایتمداری است.
سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی عزیز و دانشمند فرهیخته، محسن فخری‌زاده بزرگوار، جای شما همچنان در بین ما خالیست ولی بدانید و مطمئن باشید که راه شما توسط سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها ادامه خواهد داشت و همچنان حامی ولایت خواهیم بود تا علم را به دست صاحب اصلی خود، مهدی فاطمه(عج) برسانیم.
انشاا..

?️حسین ضیایی
کارشناس ارشد علوم ارتباطات و فعال رسانه ای و فرهنگی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *