محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی شد

استانداری خراسان‌رضوی این روزها تبدیل شده به بازار داغ گمانه‌زنی‌ها؛ منسبی که در روزهای پایانی دولت روحانی شاید زیاد هم خریدار نداشته باشد. اما از سکوی پرش صندلی استانداری خراسان رضوی هم نمی‌شود به راحتی گذشت، اگر نگاهی اجمالی به آینده استانداران این استان بیاندازیم متوجه خواهیم شد این جایگاه برای ارتقا مدیران میانی منسب بسیار مطمعنی بوده‌است. حالا و در روزهای پر فعالیت نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری 1400 بازهم استانداری خراسان‌رضوی بدون سکاندار اداره می‌شود.

اما شنیده‌ها حاکی از اینست که به زودی و در هفته جاری استاندار خراسان‌رضوی معرفی خواهد شد. معتمدیان استاندار حال حاضر خراسان جنوبی گزینه‌است که به نقل از منابع مطلع در اولین جلسه هیئت دولت برای سکانداری استان خراسان معرفی خواهدشد.

اما معتمدیان کیست؟

محمدصادق معتمدیان متولد 1349 كرمانشاه، سیاست‌مدار اصلاح‌طلب و استاندار حال حاضر خراسان‌جنوبی دارای مدرك كارشناسی اقتصاد و كارشناس ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است.

آخرین مسئولیت معتمدیان قبل از انتخاب به عنوان هفتمین استاندار خراسان جنوبی، مدیركل دستگاه اجرایی در استان آذربایجان غربی بود.

گزینه احتمالی استانداری خراسان رضوی همچنین عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب كشور است.

ریاست شورای سیاست گذاری موسسات آموزشی پژوهشی در شمال غرب كشور، خدمت در استان های آذربایجان غربی، كرمانشاه و ایلام در سطح مدیركل و معاون دستگاه های اجرایی از سال 1379 و خدمت در ستاد دستگاه های اجرایی در تهران تا سطح مدیركل از مهمترین سوابق اجرایی معتمدیان است.

وی مدرس دانشگاه و كارشناس و پژوهشگر مسائل قومی، منطقه ای و توسعه ای است.

image_print
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *