پنجم مرداد؛ آخرین مهلت ثبت نام وام 60 میلیونی برای رانندگان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: متقاضیان وام 60 میلیون ریالی می توانند تا پایان وقت اداری تا پنجم مرداد به سایت وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی مراجعه و نسبت به ثبت نام و دریافت این وام اقدام کنند.
به گزارش صبح امروز، احمد محبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: کلیه متقاضیان دارای پروانه تاکسیرانی اعم از دارندگان بیمه تامین اجتماعی ویژه رانندگان حمل و نقل (خویش فرما) و یا فاقد بیمه تامین اجتماعی می توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.
وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir قسمت تسهیلات کرونا ثبت نام کرده و مشمولانی که پیامک تایید خسارت واحد را دریافت می کنند، باید نسبت به تکمیل مشخصات خود در این سامانه اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: آخرین مهلت ثبت نام در این سامانه پنجم مرداد ماه است و در صورت نیاز به معرفی نامه به بانک متقاضیان می توانند با مراجعه به شرکت های کارگزاری خدمات تاکسیرانی نسبت به دریافت این معرفی نامه اقدام کنند.

image_print
48 پاسخ
  1. Rastrear Teléfono Celular
    Rastrear Teléfono Celular گفته:

    Puede utilizar un software de gestión para padres para guiar y supervisar el comportamiento de los niños en Internet. Con la ayuda de los siguientes 10 software de administración de padres más inteligentes, puede rastrear el historial de llamadas de su hijo, el historial de navegación, el acceso a contenido peligroso, las aplicaciones que instalan, etc.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *