رفع مشکل پوشش مخابراتی منطقه «کوه‌ پارک» مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از رفع مشکل پوشش مخابراتی در منطقه «کوه‌ پارک» مشهد خبر داد.
محمد جواد رجائیان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به افتتاح «کوه‌ پارک» مشهد و استقبال شهروندان از این تفرجگاه عمومی طی روزهای اخیر، عدم پوشش مخابراتی تلفن‌های همراه در این منطقه موجب نارضایتی شهروندان شده بود که با دستور شهردار، پیگیری سازمان فاوا و همکاری شرکت مخابرات خراسان رضوی، این مشکل در کوتاه ترین زمان، برطرف شد.
وی افزود: در این راستا دکل و تجهیزات مخابراتی همراه اول در منطقه «کوه‌ پارک» نصب و راه‌اندازی شد و احداث دکل ‌های مخابراتی دیگر برای پوشش وسیع ‌تر در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.
مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری مشهد با تأکید بر لزوم گسترش بستر های ارتباطاتی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ های ارتباطی یکی از ملزومات توسعه پایدار شهری به شمار می ‌رود تا شهروندان در هر زمان و شرایط بتوانند از شبکه ‌های ارتباطی و سرویس ‌های آنلاین بهره ‌مند شوند.
رجائیان با اشاره به ملاحظات لازم در دوران شیوع بیماری کرونا بیان کرد: با توجه به منع کارشناسان حوزه بهداشت و درمان از حضور افراد در محیط ‌های بسته که ریسک ابتلا و انتقال بیماری را افزایش می‌ دهد، فراهم آوردن شرایط لازم برای استفاده عموم از تفرجگاه‌ های فضای باز همچون «کوه ‌پارک»، در شرایط فعلی اهمیت بیشتری پیدا می ‌کند.

image_print
2 پاسخ
  1. Phone Tracker Free
    Phone Tracker Free گفته:

    You can use parent management software to guide and supervise children’s behavior on the Internet. With the help of the following 10 smartest parent management software, you can track your child’s call history, browsing history, dangerous content access, apps they install, etc.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *